Napisano 9 Kwiecień 201212 l nie ma co tu dużo gadać, dawno nie modelowałem trzeba się trochę poprzestawiać, poustawiać program pod siebie, żeby zwiększyć tempo prac :) maturka za miesiąc nie pomaga Prius C: Peugeot 4008 (basemesh) Edytowane 2 Czerwiec 201212 l przez cortes
Napisano 14 Kwiecień 201212 l Bardzo ładne siatki. Z takiego basemesha później wycinasz po ms, czy część przed zagęszczeniem a część po? Zawsze jak wycinam po ms to mam problem z czyszczeniem siatki i wychodzi mi mnóstwo błędów... Możesz doradzić jak tego uniknąć?
Napisano 14 Kwiecień 201212 l Autor mały update: Zwróć uwagę illusion ile tam jest błędów w siatce, ale ogólnie model odbija światło dobrze, więc nie ma potrzeby poprawiania trójkątów. Czasem lepiej zostawić 5ciokąt, a czasem wierzchołek z pięcioma krawędziami. Co do wycinania to basemesh musi być dokładny żeby nie trzeba było się* to trzeba jednak na wyczucie i sprawdzać przy pomocy shaderów z odbiciami - bardzo pomaga takie coś jak w rhino jest, białoczarne pasy nałożone na refleksy, od razu wiadomo co jest nie tak :) PS: Jak mogę pisać posty żeby nie było gwiazdek po polskich znakach np ć*. Automatycznie mi się to wciska. To przez kodowanie znaków? Mac user ...
Napisano 15 Kwiecień 201212 l No spoko, nie ma złotego środka - trzeba próbować. Błędy niby widać, ale całość wygląda płynnie. Jak już uporam się ze swoim mercem, następne auto spróbuję przycisnąć taką metodą, może coś wyjdzie z tego. Kurde, ładnie ci to wychodzi. Modelujesz to w maxie czy w jakimś innym sofcie?
Napisano 16 Kwiecień 201212 l No i git, bardzo ładnie Ci to wszystko wychodzi. No i chwali się, że pracujesz w Modo Luxology;) Keep up the good work!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto