Napisano 14 Kwiecień 201212 l Witam serdecznie. Od razu wspomnę, że nie jestem asem 3D modelingu. W zasadzie, od kilku miesięcy poznaję "otoczenie" i dopiero teraz poczułem się na siłach zmontować coś ambitniejszego niż dotychczasowe kubki, łyżki, tunele kolejowe i proste budynki. Zacząłem tworzyć małe miejskie auto i za cel obrałem sobie w miarę wiarygodne odwzorowanie konstrukcji tego pojazdu. Być może, jeśli odniosę sukces, spróbuję zaimplementować go do gry (Rigs of Rods - dla ciekawych). Dlatego właśnie model będzie raczej low-poly. Liczę na Waszą pomoc i wytknięcie błędów, jeśli jakieś wypatrzycie :) Oto co udało mi się stworzyć do tej pory: Kliknij, aby powiększyć. Edytowane 25 Kwiecień 201212 l przez Element4ry Dodanie miniatury
Napisano 25 Kwiecień 201212 l Autor Poczyniłem pewne postępy. Wszelkie uwagi mile widziane. A oto efekty:
Napisano 25 Kwiecień 201212 l Jak na auto miejskie to ma bezsensowne proporcje, wielki rozstaw osi, mały przedział pasażerski. Jak na low-poly to słabe rozdysponowanie polygonów np. płaskie szyby, na których jest wiele podziałów. Jak na projektowanie to mało ciekawie, wręcz archaicznie. Na plus ogólne rozłożenie siatki (jeżeli nie patrzymy pod kątem low poly) .
Napisano 26 Kwiecień 201212 l Autor Wzorowałem się na autentycznym pojeździe z rozstawem osi i faktycznie po dłuższym namyśle jest on trochę za duży jak na auto niewiele mniejsze od Fiata Punto na przykład. A co do archaicznego "design'u" o którym wspomniałeś - nie przepadam za współczesnymi samochodami więc wolałem się wzorować na pojazdach z przed ponad piętnastu lat. Po dalszym dumaniu nad moim autkiem, doszedłem do wniosku, że bardziej nadaje się on do zaklasyfikowania jako mały roadster o sportowym zacięciu. Po doprowadzeniu do ładu podwozia, pomyślę jak nieco poprawić karoserię.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto