Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Po dość długiej przerwie znowu zaczęłem sobie modelować. 'Sofa' to moja pierwsza scena w Mental Ray'u. Chciałem skopiować zdjęcie z linka, lecz nie w 100%, chodźiło mi głównie o realizm itp, abym widział błędy i miał się na czym wzorować.

 

RENDER: http://imageshack.us/photo/my-images/804/sofar.jpg/

 

ORYGINAŁ: http://www.besthouseinterior.com/wp-content/uploads/Sofas-and-Armchairs-in-Elegant-Classic-Style.jpg

 

 

Jak widać różnica jest ogromna i trzeba baaardzo dużo poprawić, także mam nadzieję że mogę na Was liczyć prosiłbym o naprowadzenie mnie na ścieżkę dobra:) Pozdrawiam i liczę na dużo krytyki!:)

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Przede wszystkim render jest prześwietlony. Po drugie balans bieli, jest za zimno w porównaniu z wzorem. Jak to załatwisz myślę że łatwiej będzie dopracować shadery.

Napisano (edytowane)

Scena jest świecona 2 źródłami światła: Daylight i plane z tłem (materiał z włączonym self illumination). Rozumiem, że na prześwietlenie sceny, samo obniżenie mocy świateł pomoże tak?

 

AKTUALIZACJA!

-Zmiana oświetlenia

-Bluzcz po lewej trochę zmieniony (dla porównania ten po prawej nie ruszony)

 

 

http://imageshack.us/photo/my-images/215/sofa2h.jpg/

 

sofa2h.jpg

Edytowane przez kakaku
Napisano (edytowane)

Oto kolejne małe zmiany. Nie wiem jak poprawić balans bieli aby zrobiło się 'cieplej' na obrazku, i coraz bardziej zastanawiam się czy nie zostawić tego Photoshopowi... Jak mógłbym jeszcze poprawić realizm. Pomożcie, proszę:)

 

http://zapodaj.net/50766dd564c9.jpg.html

PS. Jak wrzucić obrazek aby był odrazu widoczny?

Edytowane przez kakaku
Napisano (edytowane)

plasti: Tak myślałem, żeby zostawić to ciepło na obrazku do postrodukcji.

KoMic: Tak robiłem ale chyba drukowanymi, nie wiem czy jest różnica jakaś. Dzięki!:)

 

To zaczynam się brać za stolik i to coś na nim:)

 

 

 

 

 

Doradzcie coś co można tutaj jeszcze poprawić?:)

Edytowane przez kakaku
Napisano

napewno zmien texture tej kostki bo razi jak diabli

 

wroc do ustawien z pierwszego rendera, dodawaj detal az sie nie zzygasz nim, dodaj stolik, post pro z dofem i swiatlem i bedzie fotoreal

 

tylko zmniejsz moc swiatla albo color mapping bo jest przejarane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności