Jump to content

maru

Members
  • Content Count

    144
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

39 Excellent

About maru

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Łódź
  1. Wrzucaj na support system! https://coronarenderer.freshdesk.com/support/tickets/new
  2. Też podobało mi się stare UI ale niestety tutaj zadecydował "lud" (to trochę odstępstwo od filozofii developerów Corony). UI z przyciskami podzieliło forum na zwolenników i przeciwników, a tak mamy wszystkich w miarę zadowolonych. :)
  3. Dziś nadszedł długo wyczekiwany dzień. Corona została oficjalnie wydana w wersji komercyjnej: https://corona-renderer.com/ Renderer można kupić lub wypróbować 45-dniową wersję demo bez ograniczeń (również do użytku komercyjnego). Zachęcam do dokładnego przejrzenia strony oraz w razie pytań korzystania z support systemu: https://corona-renderer.com/help/ Więcej informacji na temat wersji 1.0: https://corona-renderer.com/blog/corona-renderer-1-3ds-max-release/
  4. Na DoF są dwa sposoby: -maxowa kamera z modyfikatorem corona camera mod + włączony dof w ustawieniach corony -zwykła kamera bez moda + włączony dof w ustawieniach ewentualnie można też zaznaczyć "override scene camera settings" (nie jestem pewien, nie mam maxa pod ręką) i wtedy kontrolować dof całkowicie ręcznie Chyba że nie mówimy o Coronie dla maxa. :)
  5. Wrzuciłem trochę informacji: http://corona-pl.blogspot.com/ Zaznaczam że większość postów rozwija się przez "czytaj więcej". :) Najważniejsze to chyba te dwa: ustawienia renderera - http://corona-pl.blogspot.com/2014/04/przewodnik-po-ustawieniach.html#more faq - http://corona-pl.blogspot.com/2014/04/faq-czyli-moja-scena-renderuje-sie.html#more Proszę o uwagi i konstruktywną krytykę!
  6. Nie liczyłem na takie zainteresowanie dokumentacją. :D Co oprócz objaśnienia wszystkich parametrów, materiałów itp. chcielibyście tam zobaczyć? Jakieś konkretne przykłady tutoriali? Workflowy? Czy raczej bardziej ogólnikowo "w takiej sytuacji najlepiej zastosować x"? To dla mnie bardzo ważne.
  7. To jest help do baaardzo starej wersji. Nie czytajcie go. ikkiz, jakbyś zainstalował A6, to byś wiedział że Corona ma taki help już wbudowany w siebie, tzn etykiety tekstowe dla każdego ustawienia. :) Pracuję nad dokumentacją z przykładami w polskiej wersji językowej. Dam znać jak tylko skończę.
  8. Pojawiła się nowa wersja silnika Corona Renderer. Release notes i link do pobrania tutaj: http://corona-renderer.com:8080/index.html Wersja A6 jest darmowa również do użytku komercyjnego i zawsze pozostanie. Utworzyłem również grupę Corona Polska na fb, którą postaram się aktualizować newsami, poradnikami, tutorialami: https://www.facebook.com/groups/CoronaPL/
  9. Od razu rzucają się w oczy błędy w perspektywie i cieniowaniu. Chyba warto byłoby nad tym popracować bo idziesz w dobrym kierunku. ;)
  10. Panie Dziadku, wydaje mi się że ten film ma prezentować raczej umiejętności techniczne, niż umiejętność narracji czy budowania scenariusza. Jeśli studio potrafi stworzyć nienaganne pod względem technicznym efekty na potrzeby animacji kompletnie pozbawionej scenariusza, to współpracą z nim może być zainteresowany klient potrzebujący takich usług w jakiejś bardziej "ambitnej" produkcji - komercyjnej czy czysto artystycznej. Chyba nie ma tu jakiejś specjalnie skomplikowanej filozofii. Podobnie producent programu graficznego może wrzucić do Internetu filmik przedstawiający możliwości tego programu na zasadzie posklejanych, nie pasujących do siebie scenek, a odbiorcy będą wiedzieli co można dzięki nim osiągnąć. ;)
  11. Jedna sprawa: Nie NIESPORACZKI tylko NIESPORCZAKI Trochę dziwne robić takiego byka po współpracy z uniwersytetem. ;)
  12. Który vray? Próbowałeś z mapą "vray hdri"? Plik nie jest uszkodzony?
  13. Ja to zrobiłem na maxowej bump mapie. Podpiąłem teksturę podobną do tej, którą ikkiz pokazał na poprzedniej stronie, z tym że dodatkowo "pomnożyłem" ją miksując kilka warstw z tą samą teksturą, obracając ją lekko i skalując żeby powstało duuużo rys pod różnymi kątami. Żeby efekt był dobry bump mapa nie może być zbyt mocna ani zbyt słaba, trzeba eksperymentować. Moim zdaniem na podglądzie materiału z poprzedniej strony widać dobrą tendencję, trzeba to tylko dopracować. Nie używałbym displacementu tylko bump albo normal.
  14. Zakończenie jest niesamowicie oryginalne i zaskakujące.
  15. Nie wiem jak to wygląda w Cycles, ale to chyba też path tracer. Tutaj render z Corony z teksturą zrobioną na szybko w fotoszopie (4x4k). Raczej nie było problemów. Najważniejsze to znaleźć optymalne wartości dla natężenia bump mapy i glossiness odbicia. Ustawienie rys dookoła odbicia pojawia się samo z siebie. [ATTACH=CONFIG]90960[/ATTACH]
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy