Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Po dość długiej przerwie znowu zaczęłem sobie modelować. 'Sofa' to moja pierwsza scena w Mental Ray'u. Chciałem skopiować zdjęcie z linka, lecz nie w 100%, chodźiło mi głównie o realizm itp, abym widział błędy i miał się na czym wzorować.

 

RENDER: http://imageshack.us/photo/my-images/804/sofar.jpg/

 

ORYGINAŁ: http://www.besthouseinterior.com/wp-content/uploads/Sofas-and-Armchairs-in-Elegant-Classic-Style.jpg

 

 

Jak widać różnica jest ogromna i trzeba baaardzo dużo poprawić, także mam nadzieję że mogę na Was liczyć prosiłbym o naprowadzenie mnie na ścieżkę dobra:) Pozdrawiam i liczę na dużo krytyki!:)

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przede wszystkim render jest prześwietlony. Po drugie balans bieli, jest za zimno w porównaniu z wzorem. Jak to załatwisz myślę że łatwiej będzie dopracować shadery.

Napisano

Scena jest świecona 2 źródłami światła: Daylight i plane z tłem (materiał z włączonym self illumination). Rozumiem, że na prześwietlenie sceny, samo obniżenie mocy świateł pomoże tak?

 

AKTUALIZACJA!

-Zmiana oświetlenia

-Bluzcz po lewej trochę zmieniony (dla porównania ten po prawej nie ruszony)

 

 

http://imageshack.us/photo/my-images/215/sofa2h.jpg/

 

sofa2h.jpg

Edytowane przez kakaku

Napisano

Oto kolejne małe zmiany. Nie wiem jak poprawić balans bieli aby zrobiło się 'cieplej' na obrazku, i coraz bardziej zastanawiam się czy nie zostawić tego Photoshopowi... Jak mógłbym jeszcze poprawić realizm. Pomożcie, proszę:)

 

http://zapodaj.net/50766dd564c9.jpg.html

PS. Jak wrzucić obrazek aby był odrazu widoczny?

Edytowane przez kakaku

Napisano

plasti: Tak myślałem, żeby zostawić to ciepło na obrazku do postrodukcji.

KoMic: Tak robiłem ale chyba drukowanymi, nie wiem czy jest różnica jakaś. Dzięki!:)

 

To zaczynam się brać za stolik i to coś na nim:)

 

 

 

 

 

Doradzcie coś co można tutaj jeszcze poprawić?:)

Edytowane przez kakaku

Napisano

napewno zmien texture tej kostki bo razi jak diabli

 

wroc do ustawien z pierwszego rendera, dodawaj detal az sie nie zzygasz nim, dodaj stolik, post pro z dofem i swiatlem i bedzie fotoreal

 

tylko zmniejsz moc swiatla albo color mapping bo jest przejarane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności