Napisano 17 Kwiecień 201212 l Witam! Po dość długiej przerwie znowu zaczęłem sobie modelować. 'Sofa' to moja pierwsza scena w Mental Ray'u. Chciałem skopiować zdjęcie z linka, lecz nie w 100%, chodźiło mi głównie o realizm itp, abym widział błędy i miał się na czym wzorować. RENDER: http://imageshack.us/photo/my-images/804/sofar.jpg/ ORYGINAŁ: http://www.besthouseinterior.com/wp-content/uploads/Sofas-and-Armchairs-in-Elegant-Classic-Style.jpg Jak widać różnica jest ogromna i trzeba baaardzo dużo poprawić, także mam nadzieję że mogę na Was liczyć prosiłbym o naprowadzenie mnie na ścieżkę dobra:) Pozdrawiam i liczę na dużo krytyki!:)
Napisano 17 Kwiecień 201212 l Przede wszystkim render jest prześwietlony. Po drugie balans bieli, jest za zimno w porównaniu z wzorem. Jak to załatwisz myślę że łatwiej będzie dopracować shadery.
Napisano 18 Kwiecień 201212 l Scena jest świecona 2 źródłami światła: Daylight i plane z tłem (materiał z włączonym self illumination). Rozumiem, że na prześwietlenie sceny, samo obniżenie mocy świateł pomoże tak? AKTUALIZACJA! -Zmiana oświetlenia -Bluzcz po lewej trochę zmieniony (dla porównania ten po prawej nie ruszony) http://imageshack.us/photo/my-images/215/sofa2h.jpg/ Edytowane 18 Kwiecień 201212 l przez kakaku
Napisano 19 Kwiecień 201212 l Oto kolejne małe zmiany. Nie wiem jak poprawić balans bieli aby zrobiło się 'cieplej' na obrazku, i coraz bardziej zastanawiam się czy nie zostawić tego Photoshopowi... Jak mógłbym jeszcze poprawić realizm. Pomożcie, proszę:) http://zapodaj.net/50766dd564c9.jpg.html PS. Jak wrzucić obrazek aby był odrazu widoczny? Edytowane 19 Kwiecień 201212 l przez kakaku
Napisano 20 Kwiecień 201212 l plasti: Tak myślałem, żeby zostawić to ciepło na obrazku do postrodukcji. KoMic: Tak robiłem ale chyba drukowanymi, nie wiem czy jest różnica jakaś. Dzięki!:) To zaczynam się brać za stolik i to coś na nim:) Doradzcie coś co można tutaj jeszcze poprawić?:) Edytowane 20 Kwiecień 201212 l przez kakaku
Napisano 20 Kwiecień 201212 l napewno zmien texture tej kostki bo razi jak diabli wroc do ustawien z pierwszego rendera, dodawaj detal az sie nie zzygasz nim, dodaj stolik, post pro z dofem i swiatlem i bedzie fotoreal tylko zmniejsz moc swiatla albo color mapping bo jest przejarane
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto