Gość kakaku Napisano 17 Kwiecień 2012 Napisano 17 Kwiecień 2012 Witam! Po dość długiej przerwie znowu zaczęłem sobie modelować. 'Sofa' to moja pierwsza scena w Mental Ray'u. Chciałem skopiować zdjęcie z linka, lecz nie w 100%, chodźiło mi głównie o realizm itp, abym widział błędy i miał się na czym wzorować. RENDER: http://imageshack.us/photo/my-images/804/sofar.jpg/ ORYGINAŁ: http://www.besthouseinterior.com/wp-content/uploads/Sofas-and-Armchairs-in-Elegant-Classic-Style.jpg Jak widać różnica jest ogromna i trzeba baaardzo dużo poprawić, także mam nadzieję że mogę na Was liczyć prosiłbym o naprowadzenie mnie na ścieżkę dobra:) Pozdrawiam i liczę na dużo krytyki!:)
maru Napisano 17 Kwiecień 2012 Napisano 17 Kwiecień 2012 Przede wszystkim render jest prześwietlony. Po drugie balans bieli, jest za zimno w porównaniu z wzorem. Jak to załatwisz myślę że łatwiej będzie dopracować shadery.
Gość kakaku Napisano 18 Kwiecień 2012 Napisano 18 Kwiecień 2012 (edytowane) Scena jest świecona 2 źródłami światła: Daylight i plane z tłem (materiał z włączonym self illumination). Rozumiem, że na prześwietlenie sceny, samo obniżenie mocy świateł pomoże tak? AKTUALIZACJA! -Zmiana oświetlenia -Bluzcz po lewej trochę zmieniony (dla porównania ten po prawej nie ruszony) http://imageshack.us/photo/my-images/215/sofa2h.jpg/ Edytowane 18 Kwiecień 2012 przez kakaku
Gość kakaku Napisano 19 Kwiecień 2012 Napisano 19 Kwiecień 2012 (edytowane) Oto kolejne małe zmiany. Nie wiem jak poprawić balans bieli aby zrobiło się 'cieplej' na obrazku, i coraz bardziej zastanawiam się czy nie zostawić tego Photoshopowi... Jak mógłbym jeszcze poprawić realizm. Pomożcie, proszę:) http://zapodaj.net/50766dd564c9.jpg.html PS. Jak wrzucić obrazek aby był odrazu widoczny? Edytowane 19 Kwiecień 2012 przez kakaku
Gość kakaku Napisano 20 Kwiecień 2012 Napisano 20 Kwiecień 2012 (edytowane) plasti: Tak myślałem, żeby zostawić to ciepło na obrazku do postrodukcji. KoMic: Tak robiłem ale chyba drukowanymi, nie wiem czy jest różnica jakaś. Dzięki!:) To zaczynam się brać za stolik i to coś na nim:) Doradzcie coś co można tutaj jeszcze poprawić?:) Edytowane 20 Kwiecień 2012 przez kakaku
plasti Napisano 20 Kwiecień 2012 Napisano 20 Kwiecień 2012 napewno zmien texture tej kostki bo razi jak diabli wroc do ustawien z pierwszego rendera, dodawaj detal az sie nie zzygasz nim, dodaj stolik, post pro z dofem i swiatlem i bedzie fotoreal tylko zmniejsz moc swiatla albo color mapping bo jest przejarane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się