Tomy Napisano 26 Kwiecień 2012 Napisano 26 Kwiecień 2012 3ds Max 2010 Witam Chciałbym nałożyć na obiekt przypuśćmy boxa 2 pliki z teksturami coś jak warstwy w photoshopie. Ta druga tekstura która jest na wierzchu miała by mieć swoją przezroczystość i wyszedłby efekt którego oczekuje. Wiem, że mogę sobie to po prostu zrobić w PS, ale z pewnych względów nie mogę tego zrobić, więc czy taka możliwość w maxie istnieje?
Fargate Napisano 26 Kwiecień 2012 Napisano 26 Kwiecień 2012 Myślę że Composite Map wystarczy. http://www.aecbytes.com/tipsandtricks/2008/issue36-3dsMaxDesign.html
KoMic Napisano 28 Kwiecień 2012 Napisano 28 Kwiecień 2012 Wydaje mi sie ze chodzi Ci o blend materials. robisz 1 material nastepnie 2 material i maska mixujesz je. spr pozdr
Rekomendowane odpowiedzi