Jump to content

Tomy

Members
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

1 Follower

About Tomy

  • Rank
    Member
  1. Siemanko Potrzebuje pomocy jak ułożyć kości na takim przewodzie by można było go w miarę realistycznie wyginać. http://imgur.com/a/9hp0P
  2. Zapraszam was do udziału w konkursie na najlepsze modyfikacje do symulatora rolnika :P Całkiem niezłe nagrody są więc jak ktoś ma trochę czasu to zachęcam do udziału. https://farming-simulator.com/modContest2017.php?lang=en&country=us&page=prizes
  3. Dobra to powiedzmy jakoś ręcznie sobie ogarnę ale napotkałem pewien problem, kiedy mam rozłożoną siatkę uv dla jakiegokolwiek obiektu i dam modyfikator edit poly (przykładowo by atachować lub detachować ale mogę równie dobrze nic nie robić) i ponownie modyfikator uvw unwrap to usuwa moją rozłożoną siatkę i wraca do momentu jakby pierwszy raz był użyty modyfikator wcześniej nie miałem tego problemu więc pewnie coś gdzieś przestawiłem ale nie do końca wiem co :D Fotka jak to wygląda http://imgur.com/a/pUBLM Proszę was o pomoc :)
  4. Będę edytował to wszystko w quixel suite i nie chce mieć tekstury dalmatyńczyka do tego.
  5. Witam Posiadam model który składa się w 3/4 z koloru czerwonego i 1/4 z zielonego, model składa się z wielu elementów i każdy z nich ma porozkładaną siatkę ręcznie. Chce użyć teraz opcji Pack uvs aby mi ładnie te elementy poukładało w kwadracie maksymalnie wykorzystując miejsce tylko nie może być pomieszany czerwony z zielonym tzn aby np 3 ćwiartki tekstury to były elementy czerwone i 1 ćwiartka zielone. Dla elementów nadałem material id odpowiednio 1 i 2 ale nie wiem jak użyć opcji pack uvs aby mi to poukładało na kwadracie tylko że bez mieszania elementów czerwonych z zielonymi.
  6. Hej, Amatorsko bawię się maxem od jakiegoś czasu, potrafię coś prostego wymodelować celem moddingu gry. Jestem pracownikiem MSWiA i nie mogę bez zgody szefa nigdzie dorabiać, ale uważam że dostałbym zgodę by w grafice 3d sobie móc coś tam dorobić ale nie wiem jak tu od strony prawnej z rozliczeniem tego i czy to w ogóle opłacalne robiąc coś bardziej hobbystycznie. Druga sprawa nie mam żadnych kursów i nie ukrywam, że nie wiele potrafię (przynajmniej tak mi się wydaje) czy kursy tego typu mają jakiś sens? http://www.procad.pl/szkolenie-autodesk-3ds-max/stopien-i/ ostatnia sprawa na tę chwile jak się rozliczacie z zarobków ze stron np typu http://www.cgtrader.com
  7. 3ds Max 2010 Witam Chciałbym nałożyć na obiekt przypuśćmy boxa 2 pliki z teksturami coś jak warstwy w photoshopie. Ta druga tekstura która jest na wierzchu miała by mieć swoją przezroczystość i wyszedłby efekt którego oczekuje. Wiem, że mogę sobie to po prostu zrobić w PS, ale z pewnych względów nie mogę tego zrobić, więc czy taka możliwość w maxie istnieje?
  8. Dzięki bardzo mi to pomogło :)
  9. Mam taki problem, że modeluje sobie ciągnik NH T6030 i zrobiłem sobie ładnie otwory na wloty powietrza to stwierdziłem, że światła zrobię z plane bo robienie kolejnego otworu bardzo skomplikuje siatkę.Więc zrobiłem tak, że wyciąłem kilka polygonów z maski i przerobiłem na kształt świateł, ale one nie do końca dobrze leżą na masce. Moje pytanie jak zrobić by maksymalnie dobrze światła przylegały do powierzchni maski? Próbowałem opcją cloth ale zwyczajnie mi się światło ześlizgiwało z maski (oczywiście przerobiłem tak by maska była pod światłami i tak jakby miała opaść na maske) http://i.imgur.com/IOTRn.jpg http://i.imgur.com/kN2ve.png 3DS Max 2010
  10. 3ds Max 2010 1.Nie mam pomysłu jak tutaj zająć się siatką dokładnie o te żebra chodzi, kilka razy próbowałem i zawsze odnosiłem porażke, jakieś pomysły? http://i.imgur.com/02GpK.jpg 2.Gdy zmienie w ustawieniach programu by mi wyświetlał tekstury w viewporcie lepszej jakości to gdzie to zapisać abym nie musiał za każdym odpalaniem programu tego zmieniać. Z góry dzięki.
  11. Witam Rozłożyłem sobie siatke w 3ds max opony, teraz chciałbym to (pomalować) ale moja znajomość photoshopa pozostawia wiele do życzenia czy ktoś mógłby mnie jakoś ukierunkować jak się za to zabrać i co z tym zrobić. Pozdrawia grafik amator.
  12. Tomy

    Wypalanie tekstury

    Wypalam teksture przez "Render To Texture" na modelach oba modelem są oteksturowane tym samym plikiem i kolory przed wypaleniem są takie same, natomiast po wypaleniu na Element1 tekstura jest normalna a na Element2 dosyć mocno ciemniejsza czym to jest spowodowane? 3DS MAX 2010
  13. Dzięki za pokierowanie w odpowiednie miejsce przyczyną była zmiana z DirectX 9 na 10 wróciłem na DirectX 9.0 i wszystko wróciło do normy czekam na pomoc w drugim problemie.
  14. Coś zapewne niechcący przestawiłem ale teraz max robi mi wszystkie obiekty od razu w trójkątach przykładowo takiego boxa. Gdzie to zmienić? Pracuje na wersji 2010. Jak zamrozić pivot, bo ustawiam sobie pivot w maxie i jak eksportuje model do maya przez fbx to pivot się resetuje głównie chodzi o jego obrót. I jak eksportować animacje do Maya tak by wszystko było poprawnie chodzi o proste animacje ruchu i rotacji?
  15. Tomy

    Generowanie UV map

    Dzięki wielkie za całą pomoc w razie jakichkolwiek problemów jeszcze się odezwę jeszcze raz dzięki :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy