Tomy Napisano 1 Kwiecień 2012 Share Napisano 1 Kwiecień 2012 Mam taki problem, że modeluje sobie ciągnik NH T6030 i zrobiłem sobie ładnie otwory na wloty powietrza to stwierdziłem, że światła zrobię z plane bo robienie kolejnego otworu bardzo skomplikuje siatkę.Więc zrobiłem tak, że wyciąłem kilka polygonów z maski i przerobiłem na kształt świateł, ale one nie do końca dobrze leżą na masce. Moje pytanie jak zrobić by maksymalnie dobrze światła przylegały do powierzchni maski? Próbowałem opcją cloth ale zwyczajnie mi się światło ześlizgiwało z maski (oczywiście przerobiłem tak by maska była pod światłami i tak jakby miała opaść na maske) http://i.imgur.com/IOTRn.jpg http://i.imgur.com/kN2ve.png 3DS Max 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob Napisano 1 Kwiecień 2012 Share Napisano 1 Kwiecień 2012 spróbuj może użyć Conforma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomy Napisano 1 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 1 Kwiecień 2012 Dzięki bardzo mi to pomogło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi