Jump to content
  • 0
Tomy

Nowie obiekty w trójkątach

Question

Coś zapewne niechcący przestawiłem ale teraz max robi mi wszystkie obiekty od razu w trójkątach przykładowo takiego boxa. Gdzie to zmienić? Pracuje na wersji 2010.

 

 

Jak zamrozić pivot, bo ustawiam sobie pivot w maxie i jak eksportuje model do maya przez fbx to pivot się resetuje głównie chodzi o jego obrót. I jak eksportować animacje do Maya tak by wszystko było poprawnie chodzi o proste animacje ruchu i rotacji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Coś zapewne niechcący przestawiłem ale teraz max robi mi wszystkie obiekty od razu w trójkątach przykładowo takiego boxa. Gdzie to zmienić? Pracuje na wersji 2010.

To chyba jest kwestia przelaczenia viewportow pomiedzy DirectX i OpenGL. Chyba w OpenGL nie bylo tego problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Dzięki za pokierowanie w odpowiednie miejsce przyczyną była zmiana z DirectX 9 na 10 wróciłem na DirectX 9.0 i wszystko wróciło do normy czekam na pomoc w drugim problemie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy