Skocz do zawartości

MAX- PBomb - wybuch a następnie scalenie - jak?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak w temacie. Stosując PArray + PBomb zrobiłem wybuch obiektu, chciałbym jednak by rozpadające się elementy wyhamowały swoje rozprzestrzenianie się po czym aby ponownie połączyły się w pierwotny obiekt, z którego powstały ale już w nieco innym miejscu. Nie widzę nigdzie jakiegoś parametru który mógłbym nazwać "postęp wybuchu". Gdyby takowy był to na osi czasu ustawił bym mu wartości 0 -> 100 -> 0 i już (coś jak sterowanie efektami w AE). Wygenerowanie 2 osobnych animacji gdzie na początku obiekt który wybucha jest raz w jednym a drugi raz w drugim położeniu i scalenie tego np w AE wklejając drugą animację z odwróconym czasem (od konca do początku) też nie bardzo wchodzi w grę bo oprócz wybuchu na scenie dzieją się animacje innych obiektów i te nie mogą zostać puszczone raz do przodu a za chwile do tyłu. Jak sobie z tym poradzić?

 

I pytanie dodatkowe - jak zrobić by porozwalane wybuchem elementy wirowały w przestrzeni, bo aktualnie rozpadają się bez rotacji. (To kolejny powód dla którego połączenie filmu do przodu i do tyłu odpada bo wtedy elementy zmieniły by nagle kierunek wirowania na przeciwny).

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności