Napisano 1 Maj 201212 l Witam zachęcony odpowiedziami na mój porpzedni post postanowiłę mzadać kolejne pytanie bo mam następujący problem. Gdy w edytorze materiałów chce zaimportowac jako bitmape jakas teksture w podladzie pojawiami sie ona zawsze jako ciemniejsza o wartosc 1 wspolczynnika gamma problem ten niweluje jesli podczas importowanai zaznaczam opcje overrade o wartosc jeden wtedy w podgladzie(mam na mysli ta kolke) ma normalny kolor neistety juz w viewporcie i na renderze jest rozjasniona, jak moge zniwelowac problem falszywego podgladu?
Napisano 1 Maj 201212 l dlatego właśnie tak ględziłem jak maniak o dokumentacji.. Otwierasz helpa, np. jak jesteś w maksie to otwiera go F1, wpisujesz Gamma and LUT preferences i postępujesz zgodnie z tym co tam jest napisane.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto