Gość hubert1602 Napisano 1 Maj 2012 Napisano 1 Maj 2012 Witam zachęcony odpowiedziami na mój porpzedni post postanowiłę mzadać kolejne pytanie bo mam następujący problem. Gdy w edytorze materiałów chce zaimportowac jako bitmape jakas teksture w podladzie pojawiami sie ona zawsze jako ciemniejsza o wartosc 1 wspolczynnika gamma problem ten niweluje jesli podczas importowanai zaznaczam opcje overrade o wartosc jeden wtedy w podgladzie(mam na mysli ta kolke) ma normalny kolor neistety juz w viewporcie i na renderze jest rozjasniona, jak moge zniwelowac problem falszywego podgladu?
mihpolak Napisano 1 Maj 2012 Napisano 1 Maj 2012 dlatego właśnie tak ględziłem jak maniak o dokumentacji.. Otwierasz helpa, np. jak jesteś w maksie to otwiera go F1, wpisujesz Gamma and LUT preferences i postępujesz zgodnie z tym co tam jest napisane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się