exigo Napisano 4 Maj 2012 Share Napisano 4 Maj 2012 Od niedawna na forum. ;) Potrzebuję trochę konstruktywnej krytyki, dlatego też założyłem teczkę żeby nie sypać topicami. (Marmoset Toolbag) Inne perspektywy z siatką pod linkiem (szeroki plik): http://gmclan.org/uploader/3290/ork_wiecej_info.jpg Z hełmem: http://gmclan.org/uploader/3290/ork_z_helmem.jpg Technicznie, 1884 tris, diffuse, normal, spec (po 512x512) (twarz), oraz (128x128) to samo tylko że na zęby. Z hełmem wychodzi (w sumie) 2400 tris, plus dodatkowe tekstury diffuse, normal, spec (512x512). Hpoly w zbrushu, retopologia w Topogun, złożenie wszystkiego w kupę XSI, wypalanie w xNormal. (pytanie: te wcięcia na normalmapie na "linii symerii" są normalne?) (jeśli coś zrobiłem nie tak przy zakładaniu tematu, proszę o sprostowanie ;) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wowoz Napisano 4 Maj 2012 Share Napisano 4 Maj 2012 Tak na mirrorach zawsze widac seama normalki. Mozna to maskowac jakas detal mapką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PIraT Napisano 4 Maj 2012 Share Napisano 4 Maj 2012 Tak na mirrorach zawsze widac seama normalki. Mozna to maskowac jakas detal mapką. 0o To jakaś nowość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wowoz Napisano 5 Maj 2012 Share Napisano 5 Maj 2012 0o To jakaś nowość? exigo pytał czy można to jakoś zamaskować, więc udzieliłem mu odpowiedzi :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lee666 Napisano 6 Maj 2012 Share Napisano 6 Maj 2012 http://vimeo.com/8232901.. może pomuc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 7 Maj 2012 Share Napisano 7 Maj 2012 Tak na mirrorach zawsze widac seama normalki... nieprawda, poprawnie zmapowany model nie ma seamow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wowoz Napisano 7 Maj 2012 Share Napisano 7 Maj 2012 Zawsze widać jeśli powierzchnia nie jest płaska :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PIraT Napisano 7 Maj 2012 Share Napisano 7 Maj 2012 Zawsze widać jeśli powierzchnia nie jest płaska :D Najlepiej by było jakbyś pokazał model h poly, low poly, i texturki ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się