exigo Napisano 4 Maj 2012 Napisano 4 Maj 2012 Od niedawna na forum. ;) Potrzebuję trochę konstruktywnej krytyki, dlatego też założyłem teczkę żeby nie sypać topicami. (Marmoset Toolbag) Inne perspektywy z siatką pod linkiem (szeroki plik): http://gmclan.org/uploader/3290/ork_wiecej_info.jpg Z hełmem: http://gmclan.org/uploader/3290/ork_z_helmem.jpg Technicznie, 1884 tris, diffuse, normal, spec (po 512x512) (twarz), oraz (128x128) to samo tylko że na zęby. Z hełmem wychodzi (w sumie) 2400 tris, plus dodatkowe tekstury diffuse, normal, spec (512x512). Hpoly w zbrushu, retopologia w Topogun, złożenie wszystkiego w kupę XSI, wypalanie w xNormal. (pytanie: te wcięcia na normalmapie na "linii symerii" są normalne?) (jeśli coś zrobiłem nie tak przy zakładaniu tematu, proszę o sprostowanie ;) )
Wowoz Napisano 4 Maj 2012 Napisano 4 Maj 2012 Tak na mirrorach zawsze widac seama normalki. Mozna to maskowac jakas detal mapką.
PIraT Napisano 4 Maj 2012 Napisano 4 Maj 2012 Tak na mirrorach zawsze widac seama normalki. Mozna to maskowac jakas detal mapką. 0o To jakaś nowość?
Wowoz Napisano 5 Maj 2012 Napisano 5 Maj 2012 0o To jakaś nowość? exigo pytał czy można to jakoś zamaskować, więc udzieliłem mu odpowiedzi :D
plasti Napisano 7 Maj 2012 Napisano 7 Maj 2012 Tak na mirrorach zawsze widac seama normalki... nieprawda, poprawnie zmapowany model nie ma seamow
PIraT Napisano 7 Maj 2012 Napisano 7 Maj 2012 Zawsze widać jeśli powierzchnia nie jest płaska :D Najlepiej by było jakbyś pokazał model h poly, low poly, i texturki ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się