Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Od niedawna na forum. ;) Potrzebuję trochę konstruktywnej krytyki, dlatego też założyłem teczkę żeby nie sypać topicami.

 

(Marmoset Toolbag)

ork_showcase.jpg

 

Inne perspektywy z siatką pod linkiem (szeroki plik): http://gmclan.org/uploader/3290/ork_wiecej_info.jpg

Z hełmem: http://gmclan.org/uploader/3290/ork_z_helmem.jpg

 

Technicznie, 1884 tris, diffuse, normal, spec (po 512x512) (twarz), oraz (128x128) to samo tylko że na zęby. Z hełmem wychodzi (w sumie) 2400 tris, plus dodatkowe tekstury diffuse, normal, spec (512x512).

Hpoly w zbrushu, retopologia w Topogun, złożenie wszystkiego w kupę XSI, wypalanie w xNormal.

 

(pytanie: te wcięcia na normalmapie na "linii symerii" są normalne?)

(jeśli coś zrobiłem nie tak przy zakładaniu tematu, proszę o sprostowanie ;) )

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
Zawsze widać jeśli powierzchnia nie jest płaska :D

 

 

 

facepalm.jpg

 

Najlepiej by było jakbyś pokazał model h poly, low poly, i texturki ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności