Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pracuje w Maxie 2012.

Wymodelowalem fasade sklepu, ktora obita jest boazeria. Nakladam foto-tekstury drewna ze slojami

i wszystko wyglada dobrze w podgladzie Realistic, a kiedy renderuje to niektore z nich przekrecaja sie o 90 stopni.

Dlaczego ? Zrobilem eksperyment i obrocilem je o 90 stopni i nic

Pewnie cos prostego schrzanilem, ale nigdy nie mialem takich przypadkow. Pomocy.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Najlepiej by było jakbyś pokazał jakiegoś screena. To by mogło wiele wyjaśnić. Nie masz czasem podwójnej geometrii tzn zdublowanych obiektów z nałożoną teksturą? jak mapowałeś obiekty?

Napisano

Wszystkie elementy mapowane byly w najprostrzy sposob za pomoca UVW Map i na planie Box.

Uzylem 5 roznych tekstur i manipulowalem nimi za pomoca Tiling, skalowania i przesuwania Gizmo. Moglem w ten sposob uzyskac rozny wyglad elementow z ta sama tekstura. Fajna i szybka sprawa.

Kamera bedzie przemieszczala sie dosyc blisko i na roznych wysokosciach, gdzie widac bedzie szczegoly.

Moze jednak lepiej uzyc UVW Unwrap? Zabiera to troche czasu, ale mozna miec 100 % kontroli nad mapowaniem.

Chcialbym jednak wiedziec co robie zle, albo moze gdzie Max ma jakies bledy.

Nie mam podwojnych elementow, sprawdzilem.

Obracalem Gizmo na wszystkie strony, Aligne to World itp.

[ATTACH=CONFIG]86021[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86020[/ATTACH]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności