Krzychu78 Napisano 7 Maj 2012 Napisano 7 Maj 2012 Pracuje w Maxie 2012. Wymodelowalem fasade sklepu, ktora obita jest boazeria. Nakladam foto-tekstury drewna ze slojami i wszystko wyglada dobrze w podgladzie Realistic, a kiedy renderuje to niektore z nich przekrecaja sie o 90 stopni. Dlaczego ? Zrobilem eksperyment i obrocilem je o 90 stopni i nic Pewnie cos prostego schrzanilem, ale nigdy nie mialem takich przypadkow. Pomocy.
BLADE Napisano 7 Maj 2012 Napisano 7 Maj 2012 Najlepiej by było jakbyś pokazał jakiegoś screena. To by mogło wiele wyjaśnić. Nie masz czasem podwójnej geometrii tzn zdublowanych obiektów z nałożoną teksturą? jak mapowałeś obiekty?
Krzychu78 Napisano 7 Maj 2012 Autor Napisano 7 Maj 2012 Wszystkie elementy mapowane byly w najprostrzy sposob za pomoca UVW Map i na planie Box. Uzylem 5 roznych tekstur i manipulowalem nimi za pomoca Tiling, skalowania i przesuwania Gizmo. Moglem w ten sposob uzyskac rozny wyglad elementow z ta sama tekstura. Fajna i szybka sprawa. Kamera bedzie przemieszczala sie dosyc blisko i na roznych wysokosciach, gdzie widac bedzie szczegoly. Moze jednak lepiej uzyc UVW Unwrap? Zabiera to troche czasu, ale mozna miec 100 % kontroli nad mapowaniem. Chcialbym jednak wiedziec co robie zle, albo moze gdzie Max ma jakies bledy. Nie mam podwojnych elementow, sprawdzilem. Obracalem Gizmo na wszystkie strony, Aligne to World itp. [ATTACH=CONFIG]86021[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86020[/ATTACH]
Krzychu78 Napisano 7 Maj 2012 Autor Napisano 7 Maj 2012 (edytowane) [ATTACH=CONFIG]86022[/ATTACH]i jeszcze render Edytowane 7 Maj 2012 przez Krzychu78
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się