Napisano 13 Maj 201212 l Witam. Problem polega na nie renderowaniu wszystkich elementów sceny....chodzi o pasy-linie na jezdni.... Pasy są obiektami poly. w zależności od renderowanej klatki znika więcej lub mniej obiektów-pasów-linii....w viewporcie widać wszystkie... Problem występuje tylko przy mentalray`u i vray`u....zwykły scanline renderuje poprawnie....tzn wszystkie obiekty renderuje prawidłowo i są widoczne... materiał pasów-linii to zwykły standard materiał z białym kolorem. Pod linkiem podanym niżej jest przykładowy plik pasów w maxie w wersji dla 3ds max 2010 oddalcie troszkę w widoku np. TOP i wyrenderujcie...:) gqim.com/PLIKI/woldi/pasy.max z góry dziękuje za pomoc
Napisano 13 Maj 201212 l W Render Setup na zakładce Renderer w sekcji Sampling Quality ustaw lepsze Samples per Pixel np.: Minimum 1 Maximum 16 Przy większych odległościach kamery od obiektu to nawet 64/256. (Testowane dla Mental Ray) Edytowane 13 Maj 201212 l przez afex3d
Napisano 14 Maj 201212 l Dzięki afex3d...urtowałes mi życie...:) dla zainteresowanych odpowiednik w vray`u to Adaptive subdivision image sampler - Min , Max rate....:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto