Gość woldi41 Napisano 13 Maj 2012 Share Napisano 13 Maj 2012 Witam. Problem polega na nie renderowaniu wszystkich elementów sceny....chodzi o pasy-linie na jezdni.... Pasy są obiektami poly. w zależności od renderowanej klatki znika więcej lub mniej obiektów-pasów-linii....w viewporcie widać wszystkie... Problem występuje tylko przy mentalray`u i vray`u....zwykły scanline renderuje poprawnie....tzn wszystkie obiekty renderuje prawidłowo i są widoczne... materiał pasów-linii to zwykły standard materiał z białym kolorem. Pod linkiem podanym niżej jest przykładowy plik pasów w maxie w wersji dla 3ds max 2010 oddalcie troszkę w widoku np. TOP i wyrenderujcie...:) gqim.com/PLIKI/woldi/pasy.max z góry dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afex3d Napisano 13 Maj 2012 Share Napisano 13 Maj 2012 (edytowane) W Render Setup na zakładce Renderer w sekcji Sampling Quality ustaw lepsze Samples per Pixel np.: Minimum 1 Maximum 16 Przy większych odległościach kamery od obiektu to nawet 64/256. (Testowane dla Mental Ray) Edytowane 13 Maj 2012 przez afex3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 13 Maj 2012 Share Napisano 13 Maj 2012 Pewnie antialiasing pożera ci te pasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość woldi41 Napisano 14 Maj 2012 Share Napisano 14 Maj 2012 Dzięki afex3d...urtowałes mi życie...:) dla zainteresowanych odpowiednik w vray`u to Adaptive subdivision image sampler - Min , Max rate....:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się