bareja Napisano 23 Maj 2012 Napisano 23 Maj 2012 Hey zrobilem takie dso do mantry: http://bareya.net/index.php/2012/05/17/delayed-load-procedural-cvex-shader-for-h12/ http://bareya.net/index.php/2012/05/19/dlprocedural-cvex-shader-update/ teraz siedze nad scatterowaniem punktow, p. 1
danilo2 Napisano 23 Maj 2012 Napisano 23 Maj 2012 To już od dawna powinno być w standardzie houdiniego :) od dawna brakuje tej funckjonalnosci "out of the box" :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się