Skocz do zawartości

Objekt 3D: Monster Head


Milmar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich miłośników 3DS Max'a. Od niedawna zacząłem się bawić tym programikiem i oto moje ostatnie wypociny. Staram się zrobić głowe (moja pierwsza pruba stworzenia głowy) potwora. Nie mam kompletnego doświadczenia w tym więć prosze abyście oglądnęli moją prace i ocenili ją. Co zrobiłem dobrze a co źle. Co powinienem doddać co zmienić, czego brakuje. Nie zrobiłem jeszcze ucha oraz owłosienia (broda, baki, włoski wokół zkostnienia). Puki co nie będe się bawił w teksturowanie ponieważ nie mam zielonego pojęcia o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oto moja praca. Screany są w dużej rozdzielczości więc mam nadzieje że wszystko będziecie dobrze widzieć i będziecie mogli mi udzielić kilka kształcących rad odnośnie tworzenia ludzkich twarzy. Miłego oglądania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze - wyrzuc te ohydne napisy

 

co do glowy - usta moze troche zbyt szerokie i zbyt malo wypukle

na tym 'kolcu' z tylu glowy cos sie chrzani - tak to przynajmniej wyglada

nos tez chyba troche zbyt plaski

 

tak ogolnie to spox - beda z ciebie ludzie

 

aha - i cos jeszcze mi z szyja nie pasuje - ale nie wiem dokladnie co bo niebardzo widac

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda że nos jest zabardzo spłaszczony. Postaram się to poprawić, i coś zrobić z tymi ustami. Nie miałem ostatnio zbyt wiele czasu aby wprowadzić zmiany i puki co ozdobiłem troche jedną część zrogowacenia. Pozostałe też częściowo zamierzam ozdobić ale już bardzo łagodnie.

 

Dzięki za komentarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach