Gość Activeone Napisano 30 Maj 2012 Napisano 30 Maj 2012 http://impactweb.pl/vertex.jpg Na focie siatka z meshsmothem. Jak widać w przypadku zaznaczonego vertexa nawet wygładzona krawędź jest w tym miejscu ostra, trzyma sie vertexa nierozłącznie, w przypadku innych vertexów tak nie jest, krawędź jest zaokrąglona. Jak zmienić 'typ' vertexa aby nie był uznawany za coś w stylu 'rogu' przez modyfikator? Dziękuje i pozdrawiam.
Smoku Napisano 30 Maj 2012 Napisano 30 Maj 2012 Na przykład musiałby się pojawić dodatkowy edge, albo krawędzie wyextrudowane do wewnątrz. To że nie wygładza tego MS, wynika z sposobu działania jego algorytmu.
mihpolak Napisano 30 Maj 2012 Napisano 30 Maj 2012 Dodaj modyf. tesselate- wł. polygons i face centers, na to mesh smooth.
Rekomendowane odpowiedzi