Skocz do zawartości

Jak ustawić odbicie nieba w oknach


Gość przemoX

Rekomendowane odpowiedzi

Gość przemoX

Witam wszystkich na forum!

Jestem studentem architektury, od kilku tygodni bawie się 3ds maxem oraz v-ray'em, napotkała mnie pewna trudność, liczę na pomoc ze strony forumowiczów.

 

Otóż wymodelowałem sobie swój projekt domu, w przeciągu kilku dni mam oddanie, i nie mogę sobie poradzić z jedną rzeczą. Chciałbym, aby w oknach - na które ustawiłem materiał lustra (materiały nakładam w v-ray'u edytorem slate), odbijało się niebo (mam niewykończone wnętrze). Nie wiem jednak jak to zrobić, ustawiłem tylko bitmapę nieba w environment w 3ds maxie. Mam jeszcze pytanie odnośnie samego nieba: v-ray posiada jakiś generator nieba, gdzie można by było sobie ustalać gęstość i ilość/rodzaj chumr etc.? Dołączam pseudo render - proszę się nie śmiać, model jeszcze roboczy, a i sam jestem poczatkujący ;) Pozdro!

 

render1a.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Na okna nie dawaj refraction, to nie będą przpuszczać światła, tylko reflection, wtedy będą odbicia. W ustawieniach v-ray masz mapę do odbić, w zakładce environment. V-ray, ani 3ds max nie mają generatora chmur, takie rzeczy można zrobić np. w Vue lub jakimś pluginem do 3ds max`a, np. Dreamscape.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności