carrido Napisano 15 Czerwiec 2012 Napisano 15 Czerwiec 2012 (edytowane) Witam, mam pytanko z tematu normal mapy. Ponieważ robię demo gry to potrzebuję by moje normal mapy ładnie działały w hardwere viewport w maya ale niestety wygladają one jakby przerysowane sztucznie i czarne miejsca nie reagują na światło. Czy ktoś może wie gdzie popełniam błąd?[ATTACH=CONFIG]86531[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86532[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86533[/ATTACH] Edytowane 15 Czerwiec 2012 przez carrido
jacenty Napisano 15 Czerwiec 2012 Napisano 15 Czerwiec 2012 No zalezy jakie masz zrodlo i w czym wypalasz .Maya bardzo dobrze wyswietla normalmapy.
wizz Napisano 17 Czerwiec 2012 Napisano 17 Czerwiec 2012 Witam, mam pytanko z tematu normal mapy. Ponieważ robię demo gry to potrzebuję by moje normal mapy ładnie działały w hardwere viewport w maya ale niestety wygladają one jakby przerysowane sztucznie i czarne miejsca nie reagują na światło. Czy ktoś może wie gdzie popełniam błąd?[ATTACH=CONFIG]86531[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86532[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86533[/ATTACH] a dobrze podbioles ? chodzi mi o to czy zmieniles ustawienie tej normalki z bump na tangent space hm? i najlepiej zapodaj samą normalke moze ona jest jakas przekręcona :P
Plugawiciel Napisano 18 Czerwiec 2012 Napisano 18 Czerwiec 2012 hey robisz normalki do gry , a podglądasz je w viewport'cie majki ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się