Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

mam pytanko z tematu normal mapy. Ponieważ robię demo gry to potrzebuję by moje normal mapy ładnie działały w hardwere viewport w maya ale niestety wygladają one jakby przerysowane sztucznie i czarne miejsca nie reagują na światło. Czy ktoś może wie gdzie popełniam błąd?[ATTACH=CONFIG]86531[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86532[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86533[/ATTACH]

Edytowane przez carrido
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Witam,

mam pytanko z tematu normal mapy. Ponieważ robię demo gry to potrzebuję by moje normal mapy ładnie działały w hardwere viewport w maya ale niestety wygladają one jakby przerysowane sztucznie i czarne miejsca nie reagują na światło. Czy ktoś może wie gdzie popełniam błąd?[ATTACH=CONFIG]86531[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86532[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]86533[/ATTACH]

 

 

a dobrze podbioles ? chodzi mi o to czy zmieniles ustawienie tej normalki z bump na tangent space hm? i najlepiej zapodaj samą normalke moze ona jest jakas przekręcona :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności