BobMostowiec Napisano 27 Czerwiec 2012 Napisano 27 Czerwiec 2012 Witam wszystkich! Na wstępie powiem, że jestem początkującym użytkownikiem 3ds. Pracuję w głównie w Mental Rayu i chyba przy każdym moim renderze borykam się z jednym problemem. Powiem na przykładzie ostatniej mojej pracy. Robię wizualizację wiaduktu, pod którym jest zielona trawa. Jak wykonuję render spodu obiektu to widać zielone przebarwienia od trawy, w widoku z boku podobnie. Dla mnie to jest problem bardzo częsty i prosiłbym o szybką odpowiedź co muszę zrobić aby tego się pozbyć. Co zmienić w materiałach bądź ustawieniach renderera? Z góry dziękuję za odpowiedź.... A jeżeli masz szukać w szukajce to co wpisywać bo na prawdę dużo się namęczyłem w poszukiwaniu problemu... W załączniku przesyłam przykładowy jpg z problemem, w którym zielona trawa jest z boku
mirach Napisano 27 Czerwiec 2012 Napisano 27 Czerwiec 2012 szukasz hasla "color bleeding". Tu masz konkretnie do mental raya: http://www.mrmaterials.com/jeffs-blog/69-managing-color-bleed-when-using-final-gather.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się