Napisano 27 Czerwiec 201212 l Witam wszystkich! Na wstępie powiem, że jestem początkującym użytkownikiem 3ds. Pracuję w głównie w Mental Rayu i chyba przy każdym moim renderze borykam się z jednym problemem. Powiem na przykładzie ostatniej mojej pracy. Robię wizualizację wiaduktu, pod którym jest zielona trawa. Jak wykonuję render spodu obiektu to widać zielone przebarwienia od trawy, w widoku z boku podobnie. Dla mnie to jest problem bardzo częsty i prosiłbym o szybką odpowiedź co muszę zrobić aby tego się pozbyć. Co zmienić w materiałach bądź ustawieniach renderera? Z góry dziękuję za odpowiedź.... A jeżeli masz szukać w szukajce to co wpisywać bo na prawdę dużo się namęczyłem w poszukiwaniu problemu... W załączniku przesyłam przykładowy jpg z problemem, w którym zielona trawa jest z boku
Napisano 27 Czerwiec 201212 l szukasz hasla "color bleeding". Tu masz konkretnie do mental raya: http://www.mrmaterials.com/jeffs-blog/69-managing-color-bleed-when-using-final-gather.html
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto