Skocz do zawartości

UVW ciężkiego modelu - mapowanie box, przypisanie multi/sub-object każdej stronie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, mam ciężki model, kilka mln poly. Nie jestem w stanie z tego względu użyć unwrap uvw. Chcę nałożyć mapowanie box, tak aby każda strona sześcianu była przypisana innej teksturze. Z racji wielkosci siatki, nie mogę wybierać polygonów ręcznie i przypisywać im ID.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności