kurczaczak Napisano 6 Lipiec 2012 Share Napisano 6 Lipiec 2012 Używałem 3DS MAXa 2009 i zrobiłem w nim kilkanaście modeli. Przesiadłem się na wersję 2012 i okazało się, że całkowicie źle odczytuje położenie vertexów, czasem inaczej osie (czyli symmetry działa inaczej) i w ogóle groch z kapustą. Jak to zwalczyć? Jak coś, to mogę mieć pod ręką starego MAXa. Chciałbym, aby w miarę możliwości jak najwięcej szło automatycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się