Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Używałem 3DS MAXa 2009 i zrobiłem w nim kilkanaście modeli. Przesiadłem się na wersję 2012 i okazało się, że całkowicie źle odczytuje położenie vertexów, czasem inaczej osie (czyli symmetry działa inaczej) i w ogóle groch z kapustą. Jak to zwalczyć? Jak coś, to mogę mieć pod ręką starego MAXa. Chciałbym, aby w miarę możliwości jak najwięcej szło automatycznie.

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności