cucsoniuss Napisano 11 Lipiec 2012 Napisano 11 Lipiec 2012 Witam, Mam pewien problem w pracy. Otoz dysponuje takim sprzetem: - Intel Xeon CPU X5660 @ 2.80 ghz - 48 GB RAM, - nvidia quadro 5000 - Windows 7 64 bit a 3ds max chodzi naprawde bardzo slabo. Zrobienie Animacji grab viewport czasami zajmuje duzej niz wyrenerowanie tej samej klatki, nie mowiac juz o samej pracy w viewporcie, bardzo ciezko i nieprzyjemnie.....Pracowale ostatnio w domu na swoim Radeonie 5900 i jest o niebo lepiej...wie ktos o co moze chodzic? Mozliwe ze karta ta (nvidia quadro 5000) nie jest przystosowana do direct3D? Czekam na jakies wskazowki
mirach Napisano 11 Lipiec 2012 Napisano 11 Lipiec 2012 quadro jest optymalizowana pod openGL, teraz w maxie jest nitrous w viewportach i w teorii chociaz quadro tez powinno dobrze dzialac. Swego czasu mialem okazje porwonac wydajnosc w starym geforce i quadro i gefroce wypadal o niebo lepiej, myslalem ze teraz sie to zmienilo :)
Gość RafalPL Napisano 12 Lipiec 2012 Napisano 12 Lipiec 2012 Posiadam Q600 i po przestawieniu na direct3D uzyskałem 100FPS więcej niz w nitrous, ale dla ciebie polecam tryb OpenGL bądź Nitrous a pytanie? Uaktualniłeś wszystkie sterowniki i wgrałeś SP + Hotfix dla 3d max 2012 ?. Bo sam korzystam z tej wersji i z tym Quadro pracuje się prześwietnie.
WIERZBA Napisano 20 Sierpień 2012 Napisano 20 Sierpień 2012 Sprawdż czy masz wyłączone backface cull i wymuś wyłączenie w driverach synchronizacji pionowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się