Napisano 11 Lipiec 201212 l Witam, Mam pewien problem w pracy. Otoz dysponuje takim sprzetem: - Intel Xeon CPU X5660 @ 2.80 ghz - 48 GB RAM, - nvidia quadro 5000 - Windows 7 64 bit a 3ds max chodzi naprawde bardzo slabo. Zrobienie Animacji grab viewport czasami zajmuje duzej niz wyrenerowanie tej samej klatki, nie mowiac juz o samej pracy w viewporcie, bardzo ciezko i nieprzyjemnie.....Pracowale ostatnio w domu na swoim Radeonie 5900 i jest o niebo lepiej...wie ktos o co moze chodzic? Mozliwe ze karta ta (nvidia quadro 5000) nie jest przystosowana do direct3D? Czekam na jakies wskazowki
Napisano 11 Lipiec 201212 l quadro jest optymalizowana pod openGL, teraz w maxie jest nitrous w viewportach i w teorii chociaz quadro tez powinno dobrze dzialac. Swego czasu mialem okazje porwonac wydajnosc w starym geforce i quadro i gefroce wypadal o niebo lepiej, myslalem ze teraz sie to zmienilo :)
Napisano 12 Lipiec 201212 l Posiadam Q600 i po przestawieniu na direct3D uzyskałem 100FPS więcej niz w nitrous, ale dla ciebie polecam tryb OpenGL bądź Nitrous a pytanie? Uaktualniłeś wszystkie sterowniki i wgrałeś SP + Hotfix dla 3d max 2012 ?. Bo sam korzystam z tej wersji i z tym Quadro pracuje się prześwietnie.
Napisano 20 Sierpień 201212 l Sprawdż czy masz wyłączone backface cull i wymuś wyłączenie w driverach synchronizacji pionowej.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto