diablok1 Napisano 25 Lipiec 2012 Share Napisano 25 Lipiec 2012 Witam mam problem z ubraniem postaci za każdym razem w (cloth) dam sumlate local to na końcu za każdym razem robi się takie coś http://www.image-galery.yoyo.pl/pictures/Bez%20nazwy2.jpg a z drugiej strony jest wszystko ok http://www.image-galery.yoyo.pl/pictures/Bez%20nazwy1.jpg jak dam w obiect properties kolizje obiektu w offset od 0,1 do 0.4 to jest taka luka a jak dam wyżej np. 0,5 to tej luki nie ma ale te złącze jest takie krzywe, i w tedy jest wszystko za luźne, i brzydko wygląda. co tu robić? dodam ze w garment maker wszystkie linie które miały być połączone, to są. w sumie mogło być takie luźne ubranie ale jak zrobić w pasie że było dopasowane ( jak spodnie na gumce)? z góry dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 25 Lipiec 2012 Share Napisano 25 Lipiec 2012 To wina kolizji... Dodaj więcej geometrii trochę i zwiększ substeps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diablok1 Napisano 25 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 25 Lipiec 2012 dzięki a jak zrobić tak jak napisałem wcześniej, takie luźne spodnie a dopasowane w pasie takie(spodnie na gumce)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 25 Lipiec 2012 Share Napisano 25 Lipiec 2012 Constainem albo zeskinować wagi na cloth nie powiem Ci dokładnie co i jak, bo używam innego softu ale w helpie/na yt powinieneś znaleźć coś na temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diablok1 Napisano 26 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 26 Lipiec 2012 ok dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się