Vaphell Napisano 3 Sierpień 2004 Napisano 3 Sierpień 2004 Mam klopot z dobrym ustawieniem wplywu kosci na ludka. Konczyny spoko, ale nie wiem jak przeskoczyc problem z korpusem. Mam zrobione 2 kosci kregoslupa i nie moge ustawic vertexom w ich poblizu wplywu od obu. Obecnie vertexy lykaja wage 1 od jednej kosci, 0 od drugiej, a przy probie ustawienia wartosci posrednich vertexy sobie odlatuja w sina dal. Ktos wie moze jak temu zaradzic i w czym tkwi problem? Mam nadzieje ze nie dostane rady w stylu 'RTFM!!' bo juz to robilem :D
Vaphell Napisano 3 Sierpień 2004 Autor Napisano 3 Sierpień 2004 powiedzmy ze wszystko po trochu - w tablicy wag wpisuje, dla poszczegolnych vertow jezdze suwaczkiem a dla proby tez malowalem - wszystko mialo ten sam efekt
darkelf Napisano 5 Sierpień 2004 Napisano 5 Sierpień 2004 czyli nie mozesz przypisac wartosci powiedzmy 0.5? czy mozesz, ale wtedy ci sie kaszani? bo jezeli ten pierwszy to sprobuj wylaczyc normalize... jezeli to 2gie to nie wiem ;)
Vaphell Napisano 16 Sierpień 2004 Autor Napisano 16 Sierpień 2004 jedziesz sobie suwaczkiem od zera do jedynki i widzisz jak plynnie vertex ci odlatuje od obiektu, proste :)
soshka.cg Napisano 17 Sierpień 2004 Napisano 17 Sierpień 2004 Zaznacz tego vertexa który sobie odlatuje a nastepnie wybieraj kolejno wszystkie kości do których nie powinien być przyłączony i extrude bo prawdopodobnie przez przypadek został on przyłączony do oddziaływania innej kości :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się