Napisano 3 Sierpień 200420 l Mam klopot z dobrym ustawieniem wplywu kosci na ludka. Konczyny spoko, ale nie wiem jak przeskoczyc problem z korpusem. Mam zrobione 2 kosci kregoslupa i nie moge ustawic vertexom w ich poblizu wplywu od obu. Obecnie vertexy lykaja wage 1 od jednej kosci, 0 od drugiej, a przy probie ustawienia wartosci posrednich vertexy sobie odlatuja w sina dal. Ktos wie moze jak temu zaradzic i w czym tkwi problem? Mam nadzieje ze nie dostane rady w stylu 'RTFM!!' bo juz to robilem :D
Napisano 3 Sierpień 200420 l Autor powiedzmy ze wszystko po trochu - w tablicy wag wpisuje, dla poszczegolnych vertow jezdze suwaczkiem a dla proby tez malowalem - wszystko mialo ten sam efekt
Napisano 5 Sierpień 200420 l czyli nie mozesz przypisac wartosci powiedzmy 0.5? czy mozesz, ale wtedy ci sie kaszani? bo jezeli ten pierwszy to sprobuj wylaczyc normalize... jezeli to 2gie to nie wiem ;)
Napisano 16 Sierpień 200420 l Autor jedziesz sobie suwaczkiem od zera do jedynki i widzisz jak plynnie vertex ci odlatuje od obiektu, proste :)
Napisano 17 Sierpień 200420 l Zaznacz tego vertexa który sobie odlatuje a nastepnie wybieraj kolejno wszystkie kości do których nie powinien być przyłączony i extrude bo prawdopodobnie przez przypadek został on przyłączony do oddziaływania innej kości :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto