Skocz do zawartości

Vray cudaRT - drugie GPU na system


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Pewnie wszyscy z używających Vraya cudaRT zauważyli, jak cały system laguje, gdy karta rt renderuje, uje!

 

Moje pytanie brzmi: czy dokupując jakąś tanią karte powiedzmy 530, albo 430, najlepiej z pasywnym chłodzeniem, możemy kazać jej renderować nam system, viewporty, całą resztę, a porządne gpu (mam 580) przeznaczyć na vraya?

 

Vray jest na cudzie mega mega szybki, ale niestety ta niedogodność powoduje, że używanie go to męka.

Edytowane przez deshu
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Przepraszam za podłączenie się pod wątek, ale pośrednio moje pytanie dotyczy tego samego problemu. Mam dwie karty w kompie, pierwsza, główna to gtx 670, druga gtx 470, wiem gdzie ustawić, na którym GPU ma pracować render, wszystko robię dokładnie tak jak w opisie na stronie, link powyżej. Niestety z uporem maniaka program wykorzystuje kartę główna czyli GTX 670 nie daje się zmusić rendera do pracy na gtx 470, chciałbym tamtą wykorzystywać do Active..., aby nie powodować spowolnienia pracy na monitorze z powodu obciążenie GTX 670, niestety nie udaje mi się to. Karty nie pracują w SLI bo do wykorzystanie OpennCl oraz CUDA (przynajmniej tak myślę) nie potrzebuję tych kart łączyć,

Teraz pytanie, (nawet jak bym chciał zrobić SLI to nie zrobię, płyta nie wspiera tego rozwiązanie), czy to może mieć znaczenie czy nie? W oknie wyboru kart do pracy w V-ray mam widoczne 2 karty i napisane stoi że "Found a total of 2 OpenCl devices" po odznaczeniu GTX 670 i naciśnięciu Set devices wyskakuje Failed to update the OpenCl devices to use.

3ds MAx wyłączony, w usługach nie mam obecności serwere V-ray... chyba że pod inną nazwą sie to ukrywa, jak zmsić V-raya do pracy na gtx 470 ??

Napisano

Mała aktualizacja. Ściągnąłem coś takiego GPU Shark tam widać które karty jak sa obciążone, widać wyraźnie że podczas renderowania pracują obie na 99% czyli prawie 100 ;P

Do tego uruchomiłem tester OpenCl w postaci Laguana_opencl takie coś co pokazuje samochodzik i daje sie interaktywnie oglądać. Jakież moje zdziwienie, Shark pokazuje obciążenie GTX 470 w 99% a 670 w 1% jakże ja bym tak chciał w 3ds Max, zna ktoś jak temu zaradzić.

Mógł bym wtedy pokazać jak wygląda wydajność 470 kontra 670 i jak pracują razem, o ile przyspiesza lub zwalnie :D

Kilka osób juz pytało się o takie testy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności