hunterkill Napisano 13 Sierpień 2012 Share Napisano 13 Sierpień 2012 Witam Mój pierwszy Game Art z którym walczę od jakiegoś czasu. Soft: 3d Studio max, Gimp , XoliulShader około 1500 wierzchołków Prosiłby o opinię i rady Z góry dziękuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piro Napisano 20 Sierpień 2012 Share Napisano 20 Sierpień 2012 >>GIMP Respekt. Co do modelu: osłona spustu wydaje się być zbyt kwadratowa, oraz ten półokrągły fragment z otworem pod lufą wydaje się być zbyt duży, ale możliwe że to kwestia rzutu kamery. Popatrz o tutaj na front, ten element dąży do bycia półokręgiem, u Ciebie idzie w drugą stronę: Also, pokaż siatkę oraz mapki (diffuse i speca zrób) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hunterkill Napisano 25 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 25 Sierpień 2012 Jak znajdę czas żeby wystrugać diff-a i speca , to wrzucę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się