Napisano 23 Sierpień 201212 l Witam Wie ktoś z Was jak zmapować skomplikowany obiekt tak żeby na każdej ściance znalazła się ta sama tekstura w tej samej skali. Jedną opcją jest zrobienie unwrapa i przesuwanie ręcznie każdego faca jeden na drugi a na końcu rozciągnięcie wszystkiego na całą teksturę. Tylko, że problem pojawia się wtedy gdy w obiekcie mam kilkaset poligonów i przydałoby się to zrobić automatycznie. Czy jest w 3ds max jakaś opcja lub skrypt który by to zrobił? Dokładność nie jest tu istotna, chodzi tylko o to żeby przez środek ścianki nie przechodziło łączenie tekstury.
Napisano 23 Sierpień 201212 l Autor Taki Face w UVW Map tylko żeby na każdej ściance tekstura miała tą samą skalę i proporcje. i żeby tekstura się nie obracała... edit: chyba znalazłem rozwiązanie unwrap -> edit -> mapping -> unfold mapping -> walk to farthest face -> OK Efekt jest przybliżony do tego o co mi chodziło. Edytowane 23 Sierpień 201212 l przez farelek
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto