superkb Napisano 8 Wrzesień 2012 Napisano 8 Wrzesień 2012 proste pytanie: mam wymodelowana powierzchnie terenu i chce na nią rzutowac linie drog narysowane w formie rzutu czyli plasko. tak by odcisnely sie na moim pofalowanym terenie i mogl im nadac osobny material jak to zrobic?
superkb Napisano 8 Wrzesień 2012 Autor Napisano 8 Wrzesień 2012 shape merge w compound object no wlasnie na plaskiego planea to mi dziala ladnie a ten sam shape na moj 3d teren z roznymi pagorkami nie migruje i nic sie nie dzieje.... teren jest jako editable poly - tak samo jak dzialajacy plane... cos powinienem ustawic dodatkowo?
tetunio Napisano 8 Wrzesień 2012 Napisano 8 Wrzesień 2012 no wlasnie na plaskiego planea to mi dziala ladnie a ten sam shape na moj 3d teren z roznymi pagorkami nie migruje i nic sie nie dzieje.... teren jest jako editable poly - tak samo jak dzialajacy plane... cos powinienem ustawic dodatkowo? Nic nie trzeba ustawiać. Być może w zakłądce display w shape merge masz ustawione operands zamiast result.
superkb Napisano 8 Wrzesień 2012 Autor Napisano 8 Wrzesień 2012 rozwiazanie okazalo sie blache.... poligony byly odwrocone tylem. obrocilem i jest wszystko ok. dzieki za odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się