Jump to content

superkb

Members
  • Posts

    70
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by superkb

  1. Spoko;) Porti a nie pamietasz rozszerzenia? Bo moze bym sprobowal. Moze dgn? Wyslano z BlackBerry 9780 przy uzyciu Tapatalk
  2. no dokladnie greenscreen... jak widzisz to nie takie proste skoro sam podales blędny link, oczywiscie ze wczesniej szukalem informacji w google jednak poza tym ze uzyskalem informacje ze w bentley inroads sie je robi to nic wiecej pewnego. nie wiem jaka maja forme. a nie mam dostepu do tego pakietu. moze ktos sie znajdzie kto mial doczynienia z tym formatem bądź zna jakis importer do cada. wiem ze sie da poniewaz klient wyeksportowal mi plik do siatki trojkątów w dwg, jednak z duzymi bugami, masa uciekajacych punktow itp. chcialbym sam przeprowadzic taki import bo wiadomo nekanie klienta ktory nie ma pojecia o wizualizacjach by kombinowal z opcjami eksportu to droga ostateczna
  3. dostałem od klienta model 3d węzła komunikacyjnego w postaci pliku *.dtm . Nie mam programu w którym dałoby się otworzyć ten plik. Mam pytanie, w jakim programie otworzę ten format? wydaje mi się, że to coś ze stajni Bentey'a ale nie wiem konkretnie który i jak najlepiej to skonwertować do formatu otwieralnego w Maxie by zachować poprawność modelu?
  4. Mam taki problem. chce zrobić animacje obiektu po sciezce. Mam spline który będzie drogą ruchu obiektu i chcialbym by poruszal się on ruchem jednostajnym nie zmieniajac predkosci. czyli ustawiam by w ciagu 10 sekud przejechal cala droge spline'a. jak to zrobic? by wlasnie tak sie poruszal? licze na to ze w maxie jest to mozliwe, jesli nie to jaki plugin ewentualnie w jakim programie to wykonac , byleby dalo sie w efekccie skonwertować do formatu fbx pozdrawiam
  5. znajomi a czemu pytasz?;) mowiac w skrocie swiecace, nadmiernie nasycone kolory?
  6. witam, jakis czas temu obilo mi sie o uszy pojecie "wizualizacje w stylu HDR". przyznam ze nie wiem o co rozmowcom chodzilo a wyszlo tak ze nie zapytalem, mozecie mi powiedziec o co chodzi? przychodzi mi na myśl cos z mapami HDR ale sam nie wiem jak to mialoby sie miec do siebie
  7. dzieki, przedewszyskim zalezalo mi na materialach pod wizki exterior - z tych co pokazales jest pare fajnych:). w zasadzie tutorialetez sa jak najbardziej ok. szczegolnie ronenbekerman przypadl mi do gustu:) co do mojego poziomu znajomosci psa to jest on raczej niewiele ponad podstawowy, ale go ogarniam. zalezy mi przedewszystkim na takich normalnych exteriorach dziennych
  8. Witam, czy istanieje jakas ksiażka po polsku bądz angielsku, z wiedza na temat dobrej postprodukcji wizek architektonicznych w photoshopie ? najlepiej z wykorzystaniem mozliwosci vraya? cala ksiazka tylko o tym lub z zawartą taka wiedza. pozdrawiam prosze o przeniesienie do dzialu architektura/dyskusje , pytania odpowiedzi pomylilem sie
  9. witam, mam taka sprawę. otrzymalem model drogi ekspresowej. na każdy kierunek ruchu przypadają po dwa pasy ruchu , jednak nie zostaly nalożone(pusty model jezdni bez szczegolow) i musze teraz nanieść na nia wlasnie te pasy rozdzielające i wymodelowac przy drodze bariery biegnące wzdluż calej trasy. w jaki sposob narzucic najprościej na taki model te elementy liniowe? tzn jeśli chodzi o pasy to myśle o narzuceniu z jakiegos rysunku cada na plaszczyzne(a moze jakies lepsze podejscie), natomiast nie wiem jak podejsc do tematu barier.. czy modelowac je w pelni 3d i potem za pomoca jakiegos polecenia rozstawic wdluz drogi - ale nie wiem jakiego, czy moze po zrobic get shape from selection i zrobic jego extrude i na to nalozyc teksture baeriery bo - bo jakosc zupelnie nie musi byc wysoka - bedzie tylko widok z drogi.. prosilbym o porady, jak modelowac takie liniowe obiekty
  10. jak zrobic w 3ds maxie animacje w ktorej mamy daną ścieżkę, splaina, i animacja polegalaby na poruszaniu się obiektu po tej sciezce w jednostajnym tępie, najlepiej by jakąs funkcją sprawić ze jesli obiektem będzie kamera to będzie zwrócona caly czas w kierunku jazdy. jak takie coś można by bylo zrobic?? pozdrawiam
  11. witam czy ktos zna program do modelowania postaci /twarzy z uzyciem cech czyli np wybieramy ksztalt nosa typ oczu itd jak w linku ponizej z gry , i mamy model ktory potem mozemy chocby w maxie uzyc? istnieje takie cos? http://www.youtube.com/watch?v=5isBhuNvjAw
  12. dzięki wam za informacje o unity. Program dokładnie trafia w moje oczekiwania. ps. potrzebował będe korepetytora moze byc via skype , nauka na bierzącym projekcie. Jak ktoś chętny lub znacie kogoś to prosiłbym o PW
  13. grafika az za dosc dobra wiec nie ma problemu, wszystko fajnie pracuje - przyklad który mi pokazywano byl naprawde prymitywny graficznie - i wlasnie skojarzylem ze byl robiony w unity. nic zaczynam ogarniac unity, moze ktos polecic skad moge wziac tutoriale wlasnie pod moj projekt , tzn najbardziej zblizone do niego? cchoc za pewne na poczatek ogolne trzeba
  14. dzięki za odpowiedz! UNITY - nie znam przygladne sie mu, bede w stanie ogarnac go w ten czas przy ostrej pracy? - tak jak mowie - jakosc nie ma znaczenia - w zasadzie nie musi byc nawet cieni rzuconych , widzialem inne okreslane jako wlasciwe - i byl to czysty model z prostymi teksturkami drogi i zieleni i ogolnie proste teksturowanie obiektow mijanych po drodze. bardziej wazne bylo dokladnosc modelu jak i samo dzialanie fizyki. model powierzchni mam od nich - zarowno projektowany jak i instniejacy
  15. Witam, mam pytanie: potrzebuje zrobic animacje interaktywna odcinka drogi dlugiego na 20km z wszelkimi obiektami jak mosty etc, w której będą dwa widoki. najlepiej by to wszysytko bylo w formie jednej aplikacji. skladowe to symulacja jazdy samochodem po tej drodze, gdzie mamy wplyw na predkosc jazdy badz suwakiem ustalamy w którym miejscu trasy jestesmy etc , a druga skladowa to widok z lotu ptaka w ktorej moglibysmy swobodnie za pomoca strzalek i myszki operowac w tej przestrzeni - dosłownie jak w grze. i tu moje pytanie? w czym najp[rosciej to wykonać? chodzi mi o fizyke? jakosc nie ma wiekszego znaczenia, zalezy mi zeby to bylo proste i latwe w wykonaniu. modeluje glownie w maxie cadzie i ztym nie bedzie problemu - model wykonam natomiast jesli chodzi o fizyke to flash w miare. jednak w 3d flasu nie operowalem jeszcze. co polecacie do wykonania takiego , w pewnym sensie spaceru? widzialem podobną realizacje i zauwazylem ze skompilowana byla co prawda csharpie natomiast wygladalo mi to jakby z jakiegos gotowca poszlo do tworzenia "domowych" gier. (przyciski typu fire;) ) mozecie mi cos polecic? najlepiej zeby dalo sie do trego uzyc modelu z cada badz z maxa. ogarnac szybko uda mi sie wiele rzeczy ale oczywiscie nie ograniczen. mam na to miesiąc pozdrawiam
  16. takie tam byle co przed snem:P szklane krzeslo w bardziej graficznym przedstawieniu. od postawienia boxa w maxie do ostatniego ruchu "postprodukcji" w photoshopie jakies 15 minut minelo:) pierwsze zdjecie to prosto z maxa dwa kolejne to po PSie. http://imageshack.us/photo/my-images/594/krzeslobezpost.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/854/krzeslon.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/707/krzeslo3.jpg/
  17. superkb

    VRAY visopts?

    Solidrocks ustawia szybko i przyjemnie vraya Sent from my BlackBerry 9780 using Tapatalk
  18. tzn problem jest w tym ze windows nei widzi mojego maxa ze ejst zainstalwoany...
  19. no wlasnie tam nie widzi tego...:/ nie ma tam maxa na liscie. wybieram z dysku i nic sie nei dzieje. jakby go nie chcial dodac
  20. witam, cos sie mi pokombinowalo, mialem caly czas zainstalowana wersje 3dsa 2012 potem zainstalowalem 2013 i odinstalwoalem i nie moge otworzyc pliku normalnie z jego poziomu w przegladarce. otworz za pomoca nie dziala- klikam na exe maxa i jakby tego nie rozumial, po prostu nie ma ikonki maxa i trzeba otwierac z menu maxa "otwórz". gdzies czytalem w necie o tym problemie ale nie moge znalezc - cos bylo z rejestrem .jak to naprawic?
  21. dzieki za odpowiedz. mam kolejne przemyslenia co do trawy w wizkach. jak robione sa trawy takie jak w tych wizualizacjach tu czy tu? wydaje mi sie ze za pomoca psa czy sie myle? jesli tak to skad wziac takie tekstury dobre bo nie wiem i jak trzeba zrobic w psie zeby to tak plynnie to wygladalo, jakich narzedzi uzyc
  22. mam takie ogolne pytanie, w jaki sposob wykonujecie realistyczna trawe w waszych wizkach? jakim sposobem, jezeli przy uzyciu jakichs konkretnych bibliotek pluginow to jakich, jakie sa najlepsze sposoby, i jak robicie trawe kiedy trzeba jej pokazac bardzo duzo, np w widoku z lotu ptaka??
  23. witam, mam dwa pytania nie chce zakladac dwoch watkow wiec polaczylem. pierwsze jaka jest najlepsza alternatywa rozsiewacza do maxa typu multiscatter? bo niestety mi sie on cos posypal i wywala maxa , a ze tak powiem sprawa pilna. drugie pytanie: moglibyscie polecic jakis tutek wyjasniajacy vray passes lub ogolnie tutki do tego tematu? pozdrawiam
  24. witam , potrzebuje wyrenderowac widok pewnej malej architektury ktora jest ustawiona na terenie 3d delikatnie pofalowanym i z przekrojem przez ten teren. problem w tym ze nie wiem jak ustawic kamere vraya physcal camera by renderowala przekroj przez teren z widokiem np od jego polowy na architekture znajdujaca sie dalej ale nie w perspektywie tylko w katach prostych zeby nie bylo widac zbiegow . czytalem o ustawianiu tak zwyklej kamery(choc nie do konca w praktyce wychodzi mi to) ale wlasnie scene mam ustawiona na vrayowa kamere i ciezko wszystko zmieniac. prosze o pomoc jak to zrobic w mojej sytuacji
  25. rozwiazanie okazalo sie blache.... poligony byly odwrocone tylem. obrocilem i jest wszystko ok. dzieki za odpowiedzi
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy