Napisano 8 Wrzesień 201212 l proste pytanie: mam wymodelowana powierzchnie terenu i chce na nią rzutowac linie drog narysowane w formie rzutu czyli plasko. tak by odcisnely sie na moim pofalowanym terenie i mogl im nadac osobny material jak to zrobic?
Napisano 8 Wrzesień 201212 l Autor shape merge w compound object no wlasnie na plaskiego planea to mi dziala ladnie a ten sam shape na moj 3d teren z roznymi pagorkami nie migruje i nic sie nie dzieje.... teren jest jako editable poly - tak samo jak dzialajacy plane... cos powinienem ustawic dodatkowo?
Napisano 8 Wrzesień 201212 l no wlasnie na plaskiego planea to mi dziala ladnie a ten sam shape na moj 3d teren z roznymi pagorkami nie migruje i nic sie nie dzieje.... teren jest jako editable poly - tak samo jak dzialajacy plane... cos powinienem ustawic dodatkowo? Nic nie trzeba ustawiać. Być może w zakłądce display w shape merge masz ustawione operands zamiast result.
Napisano 8 Wrzesień 201212 l Autor rozwiazanie okazalo sie blache.... poligony byly odwrocone tylem. obrocilem i jest wszystko ok. dzieki za odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto