Barcio77 Napisano 17 Wrzesień 2012 Napisano 17 Wrzesień 2012 Witam! Otóż mam taki problem: Chcę zrobić zapadnięcie się ziemi w 3Ds Max (2012) z Rayfire. Coś jak to -> (początek, 30 oraz 40 sekunda). Więc ztrackowałem film, dodałem boxa, materiał (mój film), i modyfikator Camera Mapping (aby moja "ziemia" miała taką texturę jak w realu). I wszystko jest ok dopóki nie pofragmentuje boxa rayfire'em. Wtedy wszystko się wali. Max źle to texturuje i wychodzą rozmyte pixele. Gdy potem zaznaczam wszystkie kawałki i dodaje Camera Mapping, wszystkie części mają taką samą teksturę. Zresztą w pomocy maxa jest napisane że ten modyfikator można dodać tylko do 1 przedmiotu na raz. Gdy biorę po 1 fragmencie i dodaje mu modyfikator (każdemu po kolei) to wtedy dopiero działa. Gdy mam np.200 fragmentów, to taki sposób jest praktycznie niemożliwy. Z góry dzięki za pomoc :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się