Skocz do zawartości

3Ds Max & Rayfire - zapadanie się ziemi - problem z Camera Mapping


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Otóż mam taki problem:

 

Chcę zrobić zapadnięcie się ziemi w 3Ds Max (2012) z Rayfire.

Coś jak to ->

(początek, 30 oraz 40 sekunda).

 

Więc ztrackowałem film, dodałem boxa, materiał (mój film), i modyfikator Camera Mapping (aby moja "ziemia" miała taką texturę jak w realu).

I wszystko jest ok dopóki nie pofragmentuje boxa rayfire'em. Wtedy wszystko się wali. Max źle to texturuje i wychodzą rozmyte pixele.

Gdy potem zaznaczam wszystkie kawałki i dodaje Camera Mapping, wszystkie części mają taką samą teksturę. Zresztą w pomocy maxa jest napisane że ten modyfikator można dodać tylko do 1 przedmiotu na raz.

 

Gdy biorę po 1 fragmencie i dodaje mu modyfikator (każdemu po kolei) to wtedy dopiero działa.

 

Gdy mam np.200 fragmentów, to taki sposób jest praktycznie niemożliwy.

 

Z góry dzięki za pomoc :)

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności