Gilbert Napisano 24 Wrzesień 2012 Share Napisano 24 Wrzesień 2012 Co tutaj jest zle ustawione, czemu obiekt jest ziarnisty? :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 24 Wrzesień 2012 Share Napisano 24 Wrzesień 2012 Nie znam sie na vrayu, ale patrzac na mentala strzelałbym, że masz za mało sampli w odbiciach w vrayu to chyba subdivs. (refleksy, nie refrakcje) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stachu Napisano 24 Wrzesień 2012 Share Napisano 24 Wrzesień 2012 refl. glossiness jest na 0.63 co znaczy że odbicia są już bardzo rozmyte, a więc trzeba zwiększyć wartość Subdivs na np 50-60. Haczyk jest taki że im mniej tym więcej ziarna a im większa wartość tym dłużej renderuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gilbert Napisano 25 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2012 Stachu, mi to nie przeszkadza renderujac n i7 3770K podkreconym :) Wielkie dzieki Panowie, duzo mi pomogliscie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasjogabonito Napisano 25 Wrzesień 2012 Share Napisano 25 Wrzesień 2012 A dlaczego miało by przeszkadzać na cylindrze w studiu;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się