Gilbert Napisano 24 Wrzesień 2012 Napisano 24 Wrzesień 2012 Co tutaj jest zle ustawione, czemu obiekt jest ziarnisty? :(
kotisded Napisano 24 Wrzesień 2012 Napisano 24 Wrzesień 2012 Nie znam sie na vrayu, ale patrzac na mentala strzelałbym, że masz za mało sampli w odbiciach w vrayu to chyba subdivs. (refleksy, nie refrakcje)
Stachu Napisano 24 Wrzesień 2012 Napisano 24 Wrzesień 2012 refl. glossiness jest na 0.63 co znaczy że odbicia są już bardzo rozmyte, a więc trzeba zwiększyć wartość Subdivs na np 50-60. Haczyk jest taki że im mniej tym więcej ziarna a im większa wartość tym dłużej renderuje.
Gilbert Napisano 25 Wrzesień 2012 Autor Napisano 25 Wrzesień 2012 Stachu, mi to nie przeszkadza renderujac n i7 3770K podkreconym :) Wielkie dzieki Panowie, duzo mi pomogliscie :)
lukasjogabonito Napisano 25 Wrzesień 2012 Napisano 25 Wrzesień 2012 A dlaczego miało by przeszkadzać na cylindrze w studiu;p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się