gregkilla Napisano 26 Wrzesień 2012 Napisano 26 Wrzesień 2012 Witam, nie jestem modelerem i poleglem na takim oto banale: Mam splajn, ktoremu nadaje jakis przekroj (konkretnie okrag) - np. przez sweep modifier. Problem w tym, ze koncowki tego splajna sa uciete - a chcialbym zeby koncowki rowniez byly zaokraglone. Czy da sie to zrobic w prosty sposob. Dodam, ze bedzie troche tych splajnow wiec zabawa w path deformy albo, nie wiem, nakladanie sfery na kazdy koniuszek, albo chamferowanie kazdego capa nie wchodza w gre... w zalaczniku zaznaczylem co konkretnie mam zamodelowac - wymyslilem, ze pojde po najmniejszej linii oporu, narysuje splajnem, naloze sweepa i z booleana pojade...a tu klops
JmTm00 Napisano 26 Wrzesień 2012 Napisano 26 Wrzesień 2012 Hej, W opcjach spline w zakladce rendering masz "enable in vieport/render" zaznacz obydwie opcjeto daj splajnowi np 4 boki (sides) i narzuć na to modyfikator "meshsmooth" Pozdrawiam
gregkilla Napisano 26 Wrzesień 2012 Autor Napisano 26 Wrzesień 2012 dzieki za odp. chociaz efekt nie jest w 100% satysfakcjonujacy (trzeba sztucznie wydluzac splajny zeby pasowaly do wzoru, no i nie jest to zakonczenie koliste ale oble) ale szybki wiec pewnie wystarczajacy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się