Skocz do zawartości

koliste koncowki renderable spline/sweep mod. itp. Jak?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, nie jestem modelerem i poleglem na takim oto banale: Mam splajn, ktoremu nadaje jakis przekroj (konkretnie okrag) - np. przez sweep modifier. Problem w tym, ze koncowki tego splajna sa uciete - a chcialbym zeby koncowki rowniez byly zaokraglone. Czy da sie to zrobic w prosty sposob. Dodam, ze bedzie troche tych splajnow wiec zabawa w path deformy albo, nie wiem, nakladanie sfery na kazdy koniuszek, albo chamferowanie kazdego capa nie wchodza w gre... w zalaczniku zaznaczylem co konkretnie mam zamodelowac - wymyslilem, ze pojde po najmniejszej linii oporu, narysuje splajnem, naloze sweepa i z booleana pojade...a tu klops

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej,

 

W opcjach spline w zakladce rendering masz "enable in vieport/render" zaznacz obydwie opcjeto daj splajnowi np 4 boki (sides) i narzuć na to modyfikator "meshsmooth"

 

Pozdrawiam

Napisano

dzieki za odp. chociaz efekt nie jest w 100% satysfakcjonujacy (trzeba sztucznie wydluzac splajny zeby pasowaly do wzoru, no i nie jest to zakonczenie koliste ale oble) ale szybki wiec pewnie wystarczajacy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności