Skocz do zawartości

gregkilla

Members
  • Liczba zawartości

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

gregkilla's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

12

Reputacja

  1. ok, cleaner sobie poradzil - byl kilkaset tysiecy notetracks - cokolwiek to jest. dzieki
  2. dzieki wszystkim za odpowiedzi - zaraz poprobuje. Mam ten "obiekt" jakby co w wersji z modyfikatorami - nakladam ich sporo zeby trzymac historie. Ale z Twojego cytatu wynika, ze collapse nie redukuje zbednej geometrii, czy dobrze zrozumialem?
  3. Witam, problem jak w zalaczniku/miniaturce - plik .max, w ktorym naprawde niewiele sie dzieje zajmuje 5gb ramu. Jako podpowiedz moze sluzyc to, ze jest to plik stary wielokrotnie save'owany. Zrobilem jeszcze taki eksperyment, ze zmergowalem te obiekty do nowego pliku ale efekt ten sam. 2 boxy, rectangle ze sweepem oraz editable poly zcollapsowany (wczesniej dluga lista modyfikatorow). Jakies sugestie?
  4. dzieki probowalem lecz nie wyszlo zbyt dobrze - nie znam narzedzia - - - Połączono posty - - - w koncu zrobilem krok po kroku editable poly ze swiftloopem, jakos to wyszlo
  5. Wydaje mi sie, ze te metody odpadaja. Problem polega na tym, ze tylko jedno ze sklepien jest proste, drugie, jak widac na zdjeciu wzbija sie ku gorze (zeby byl styk na srodku) po lagodnym luku, poniewaz luk nawy bocznej jest nizszy niz nawy glownej. Wymyslilem wiec, ze sobie to rozrysuje splajnem w 3d a potem jakos zrobie z tego powierzchnie - niestety NURBS robi cos dziwnego (balon), sweep/loft rowniez nie do konca mnie satysfakcjonuje. No nic jeszcze poprobuje.
  6. Witam, nie znam sie na modelingu - nie jestem w stanie zrobic cwiartki powierzchni sklepienia krzyzowego (ale uwaga ono nie jest proste w przekroju lecz po luku! - jak na zdjeciu). Probowalem przez NURBS ale robil mi "bulke" - nie szedl dokladnie po liniach splajna. Jakies pomysly?
  7. Witam, nakladam zwyklego boxa uvw i dostaje w zamian takie cudo jak na zalaczniku. Czemu? [ATTACH=CONFIG]91208[/ATTACH]
  8. Ktos pomoze? Moze wystarczy zreprerowac instalacje ale wowczas pojawia sie nowe pytanie - czy bede musial na nowo instalowac wszystkie pluginy i ustawienia?
  9. Witam, znalazlem dzis takie oto cudo jak w zalaczniku - czyli w uv editorze brakuje funkcji/menu. Czy ktos moglby pomoc?[ATTACH=CONFIG]89949[/ATTACH]
  10. tak juz wszystko jasne - parent jest przeskalowany, to byl pojedynczy-splajn obiekt zlinkowany z innym. Dzieki za odpowiedz!
  11. Witam, kiedy przekrecam, np. o 90 stopni obiekt taki jak w zalaczniku - zmieniaja sie jego proporcje :/. Z jednej strony sie troche wydluza, z drugiej skraca. Czy ktos moze mi z tym pomoc? Z gory dziekuje...dodam, ze uzywam maxa 2012 z wszystkimi update'ami
  12. nie widze tej opcji w vray 1.6 - to dotyczy tylko 2.0?
  13. dzieki za odp. chociaz efekt nie jest w 100% satysfakcjonujacy (trzeba sztucznie wydluzac splajny zeby pasowaly do wzoru, no i nie jest to zakonczenie koliste ale oble) ale szybki wiec pewnie wystarczajacy...
  14. Witam, nie jestem modelerem i poleglem na takim oto banale: Mam splajn, ktoremu nadaje jakis przekroj (konkretnie okrag) - np. przez sweep modifier. Problem w tym, ze koncowki tego splajna sa uciete - a chcialbym zeby koncowki rowniez byly zaokraglone. Czy da sie to zrobic w prosty sposob. Dodam, ze bedzie troche tych splajnow wiec zabawa w path deformy albo, nie wiem, nakladanie sfery na kazdy koniuszek, albo chamferowanie kazdego capa nie wchodza w gre... w zalaczniku zaznaczylem co konkretnie mam zamodelowac - wymyslilem, ze pojde po najmniejszej linii oporu, narysuje splajnem, naloze sweepa i z booleana pojade...a tu klops
  15. Witam, chodzi mi o to czy jest alternatywa dla http://www.vray-materials.de jesli chodzi o materialy typu standard? Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności