Napisano 26 Wrzesień 201212 l Witam, nie jestem modelerem i poleglem na takim oto banale: Mam splajn, ktoremu nadaje jakis przekroj (konkretnie okrag) - np. przez sweep modifier. Problem w tym, ze koncowki tego splajna sa uciete - a chcialbym zeby koncowki rowniez byly zaokraglone. Czy da sie to zrobic w prosty sposob. Dodam, ze bedzie troche tych splajnow wiec zabawa w path deformy albo, nie wiem, nakladanie sfery na kazdy koniuszek, albo chamferowanie kazdego capa nie wchodza w gre... w zalaczniku zaznaczylem co konkretnie mam zamodelowac - wymyslilem, ze pojde po najmniejszej linii oporu, narysuje splajnem, naloze sweepa i z booleana pojade...a tu klops
Napisano 26 Wrzesień 201212 l Hej, W opcjach spline w zakladce rendering masz "enable in vieport/render" zaznacz obydwie opcjeto daj splajnowi np 4 boki (sides) i narzuć na to modyfikator "meshsmooth" Pozdrawiam
Napisano 26 Wrzesień 201212 l Autor dzieki za odp. chociaz efekt nie jest w 100% satysfakcjonujacy (trzeba sztucznie wydluzac splajny zeby pasowaly do wzoru, no i nie jest to zakonczenie koliste ale oble) ale szybki wiec pewnie wystarczajacy...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto