Skocz do zawartości

Tekstura włosów postaci


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich ;)

 

Od jakiegoś czasu bawię się w modelowanie w Max'ie, zazwyczaj były to martwe obiekty takie jak meble czy proste pojazdy. Kilka dni temu zabrałem się za animację postaci, zassałem sobie z darmowego źródła model (a właściwie modelkę, o ile tak można to nazwać ;]), po czym postanowiłem wykorzystać zawarte materiały w pliku, przerobić je na materiały vray i wyrenderować. Tu się pojawia problem, oczywiście mapa diffuse pięknie pasuje, natomiast efekt końcowy rozmija się z tym pokazanym na obrazku poglądowym modelu.

http://thefree3dmodels.com/stuff/characters/vanille/14-1-0-921

 

http://kaiface.files.wordpress.com/2010/10/pavnewhair4.jpg

 

Myślałem o mapie displace, jest nawet coś takiego (tyle że nie monochromatyczna ale w odcieniach zieleni), przeszło mi też przez myśl, że to może jakiś tajemniczy dodatek do maxa. Uzywam wersji 2012 64 bit z V-ray 2.0.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności