prace09 Napisano 28 Październik 2012 Napisano 28 Październik 2012 Mam pytanie, bo wymodelowałem sobie w maxie głowę , przerzucilem do brusha i tam wypalilem uv za pomoca uvmaster, nastepnie na niej rzezbilem i modelowalem zeby uzyskac jak najwiecej szczegolow, pozniej probowalem moj pierwszy polypainting na niej :P po wszytskim wypalilem texture from plypainting , displ... map i normal mapke, mapki ładnie mi sie zapisaly do folderu z tym modelem, ale gdy naciskam GoZ aby przerzucilo mnie do maxa to wystepuje dziwny problem zw z tym, ze uzywam vraya, bo gdy wchodze do material to wyskakuje mi milionosemset errorow o materialach i ogolnie model sie psuje przy renderze (dziwnie sie napompowuje i ogolnie cala siatka w dupe ---- > po prawej widac, ze model jest inny niz w renderze http://images35.fotosik.pl/1680/6c429f4acc961457.jpg ) jeśli ktoś wie o co chodzi to bardzo bym prosił o pomoc , bo zapewne gdybym miał w maxie ustawionego mentalraya, którego nigdy się nie uczyłem, bo odradzano mi to by model działał no nie wiem :P wydaje mi się, że można by po prostu zrobić new material vrayowski i tam zaladowac te mapki, ktore mi brush wypalił, ale nie bardzo wiem jak to zrobic pozdrawiam wsyztskich
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się