Skocz do zawartości

Prolem z max -- brrush


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pytanie, bo wymodelowałem sobie w maxie głowę , przerzucilem do brusha i tam wypalilem uv za pomoca uvmaster, nastepnie na niej rzezbilem i modelowalem zeby uzyskac jak najwiecej szczegolow, pozniej probowalem moj pierwszy polypainting na niej :P po wszytskim wypalilem texture from plypainting , displ... map i normal mapke, mapki ładnie mi sie zapisaly do folderu z tym modelem, ale gdy naciskam GoZ aby przerzucilo mnie do maxa to wystepuje dziwny problem zw z tym, ze uzywam vraya, bo gdy wchodze do material to wyskakuje mi milionosemset errorow o materialach i ogolnie model sie psuje przy renderze (dziwnie sie napompowuje i ogolnie cala siatka w dupe ---- > po prawej widac, ze model jest inny niz w renderze http://images35.fotosik.pl/1680/6c429f4acc961457.jpg )

 

jeśli ktoś wie o co chodzi to bardzo bym prosił o pomoc , bo zapewne gdybym miał w maxie ustawionego mentalraya, którego nigdy się nie uczyłem, bo odradzano mi to by model działał

 

no nie wiem :P wydaje mi się, że można by po prostu zrobić new material vrayowski i tam zaladowac te mapki, ktore mi brush wypalił, ale nie bardzo wiem jak to zrobic

 

pozdrawiam wsyztskich

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności