Napisano 28 Październik 201212 l Mam pytanie, bo wymodelowałem sobie w maxie głowę , przerzucilem do brusha i tam wypalilem uv za pomoca uvmaster, nastepnie na niej rzezbilem i modelowalem zeby uzyskac jak najwiecej szczegolow, pozniej probowalem moj pierwszy polypainting na niej :P po wszytskim wypalilem texture from plypainting , displ... map i normal mapke, mapki ładnie mi sie zapisaly do folderu z tym modelem, ale gdy naciskam GoZ aby przerzucilo mnie do maxa to wystepuje dziwny problem zw z tym, ze uzywam vraya, bo gdy wchodze do material to wyskakuje mi milionosemset errorow o materialach i ogolnie model sie psuje przy renderze (dziwnie sie napompowuje i ogolnie cala siatka w dupe ---- > po prawej widac, ze model jest inny niz w renderze http://images35.fotosik.pl/1680/6c429f4acc961457.jpg ) jeśli ktoś wie o co chodzi to bardzo bym prosił o pomoc , bo zapewne gdybym miał w maxie ustawionego mentalraya, którego nigdy się nie uczyłem, bo odradzano mi to by model działał no nie wiem :P wydaje mi się, że można by po prostu zrobić new material vrayowski i tam zaladowac te mapki, ktore mi brush wypalił, ale nie bardzo wiem jak to zrobic pozdrawiam wsyztskich
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto