Jump to content

prace09

Members
  • Content Count

    157
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

29 Excellent

About prace09

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Wrocław
  1. Hej, dzięki wielkie za uwagi, co do tego chaosu na początku to jest tak, że właściwie to chciałem aby to było nieco chaotyczne,szybkie, bo jest to sytuacja w której on się budzi i nie do końca wie gdzie jest, widzi przed sobą czarną sylwetkę zarysowaną światłem, więc naturalnie rozgląda się myśląc " gdzie ja kurcze jestem, czy to już na mnie czas :D " no ale prawda , jest to szybkie, może za szybkie , dzięki jeszcze raz !
  2. Hey wszystkim wrzucam najnowszy wypiek :) wierze, że się podoba :) każda krytyka jak zawsze mile widziana [video=youtube;Xa7tX-Y-IaM]
  3. Hello, chciałem pokazać nowego shota, którego wykonałem na przestrzeni ostatnich 3 tygodni :) pozdro wszystkim!
  4. Hej! Mam pytanie dla osób, które miały kontakt z redShiftem. Otóż postanowiłem, że do wyrenderowania shota zamiast v raya użyje redshifa. Wszystko szło całkiem sprawnie aż do momentu kiedy miałem renderować "ANIMACJE" okazuje się , że redshift nie renderuje sekwencji tylko pojedyncza klatke pomimo zaznaczonej opcji "animation, start frame, end frame itd...." nie mam kompletnie pojęcia co zrobić :|
  5. wrześniowe nowości i świeżości , czyli shot robiony po godzinach. ssrr za render, straszny w tym jestem :D
  6. Hey! dzięki wielkie :) Niestety są błędy, ale najważniejsze, że sam je zauważam :) te wszystki shoty były robione bardziej z myślą o nauce niż o zrobieniu reela do portfolio :) bo tych shotów było o wiele więcej :) jeszcze raz dzięki, jeśli masz jakieś pomysły co mógłbym jeszcze zmienić poprawić to wal śmiało, bo każdy feedback jest na wage złota :) Pozdro
  7. hehe dzięki wielkie :) nie było lekko ale myślę, że to póki co moje najlepsze miesiące jako animator co do wcześniejszych postów to dziwne, ale postaram się je odblokować na yt, bo myślałem, że normalnie działają Jeszcze raz wielkie dzięki! i również życzę powodzenia w kolejnych shotach
  8. Hej ho wszystkim! dawno mnie tutaj nie było, ale już chyba czas aby wrócić :D nie będę zanudzać, dlatego powiem w dużym skrócie. Po tym jak czytałem krytyki z poprzednich postów, wszystkie uwagi, wskazówki, bardzo brałem do siebie i ufałem, że musicie mieć rację, zwłaszcza, że słyszałem je tyle razy i wszystko kręciło się wokół jednego, czyli timingu i spacingu :D za co bardzo dziękuję, bo dzięki tym gorzkim krytyką uświadomiłem sobie, że nic nie potrafię. postanowiłem wiec , że zrobię duży krok w tył i zacznę animować totalne podstawy. Tak więc wziąłem dziekankę wyjechałem z Wrocławia na Śląsk do swojej małej wioseczki i od grudnia wykonywałem wszystkie możliwe ćwiczenia i starałem się popełnić każdy możliwy błąd, bo niestety jestem osoba, do której można mówić , a ja i tak muszę coś spaprać aby zrozumieć dlaczego coś nie działa(Ślązacy to podobne strasznie uparci ludzie:P) . Z góry podkreślę, że nie udało by mi się to gdyby nie forumowy dobrze znany Gaspar, od którego usłyszałem szalenie dużo krytyki, często bardzo mocnej krytyki. W każdym razie jeszcze raz bardzo dziękuję, bo nie pisałbym dzisiaj tego posta gdyby nie te cieżkie miesiące, w których mogłem na niego liczyć. Wracając do prac to jak widać to wiele z tych zadań mi nie wyszło, ale tak jak mówiłem wyjechałem nie po to aby robić portfolio, tylko aby się uczyć i zrozumieć. Wierze, że na niesamowite shoty jeszcze przyjdzie czas :) Moja dziekanka wyglądała trochę jak obóz pracy , ale było warto :) bo animacja to świetna praca :) jeszcze raz powtarzam te zadania nie są idealne , ale myślę, że pozwoliły mi one zrozumieć to o co chodziło w konkretnych ćwiczeniach. Pozdrawiam :) [video=youtube;P-2Y2ZDlM-A] [video=youtube;VKNb4-hcNrc] A to mój obecny demo reel :
  9. prace09

    v Ray Gi problem

    no ta tak, pomogło na samych BF, czyli wina po stronie LC, próbowałem nawet zmienić kilka parametrów i chyba z 10 testów zrobiłem ale nadal nic , świeci tak jak świeciło :P Dzięki wielkie za pomoc , Pozdro!
  10. prace09

    v Ray Gi problem

    niestety też to nie to, bo wszystko ma na pewno vrayowy material , dodam że świeci również na krawędziach tego monitora i innych obiektach na scenie, zazwyczaj jest to w miejscach z większą głębią. Ogólnie to już zrezygnowałem z GI , ale tak na przyszłość próbuję się dowiedzieć co mogło spowodować ten niechciany efekt
  11. prace09

    v Ray Gi problem

    Hey! tak tak, tylko w GI
  12. prace09

    v Ray Gi problem

    Hej, ustawiam właśnie render i natknąłem się na dziwny problem , po dodaniu gi pojawia mi sie w niektórych miejscach bardzo intensywne światła , trochę jak by materiał świecił (głownie na zagięciach) próbowałem kręcić już chyba wszystkim. Zauważyłem tylko fakt, że jak zmienie kolor z białego na np ciemno szary to problem ten znika. Miał ktoś kiedyś taki problem i wie co zrobić abym mógł renderować białe materiały ?? Pozdrawiam
  13. Hej, dobra robota, bardzo dobrze, że zrobiłeś te podstawowe ćwiczenia, ponieważ mają one za zadanie pokazać jak działają podstawowe pryncypia takie jak timing spacing itd… wyszło to całkiem przyzwoicie aczkolwiek brakuję ciąglę tych podstawowych składników. Jak na to patrze to pierwsze wrażenie to , że wszystko wygląda zbyt gumowo dajesz o wiele za dużo squasha i stretcha przy cyzm kompletnie tracąc wage obiektów, spacing jest również niekonsekwentny. przykładowo robisz kulke która spada w 2 frame;y i dodajesz do tego tyle stetcha ze traci ona totalnie swoją wage i wrażenie ciezkosci , kolejne bounce tej samej piłki są zupełnie inne,, rotacja tej piłki też jest dosyć dziwna bo wydaję się jak by przyspieszała czym bliżej końca a powinno być odwrotnie. Powiem tak, staraj się na samym początku nadać piłeczce jakąś wagę i trzymać się tego od początku do końca, nie zapominając o prawach fizyki oraz tych 12 zasadach animacji, bo pryncypia takie jak arcs, timing, spacing , overlap zawsze będą widoczne jeśli zostaną źle zrobione wiem, że sporo uwag, ale weź pod uwagę, że to podstawy, jak w budowaniu domu, jak nie dopracujesz fundamentu to dom po prostu runie zanim go skończysz budować i tak samo jest z animacją, bo te podstawy będą się za tobą ciągnęły przez całą karierę, bo wszystko co animujesz to kulki, pendulum i ogonki  Dobra robota, oby tak dalej! Pozdro! Przy okazji, rzuc jakiegoś frame counta, będzie łatwiej powiedzieć co w której klatce dokładnie 
  14. dzięki wielki gaspar! cisnę dalej bo sam zaczynam zauważać już coraz to więcej, a to motywuje :)
  15. [video=youtube;alx-J9eImgU]https://www.youtube.com/watch?v=alx-J9eImgU&feature=youtu.be
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy