prace09 Napisano 29 Październik 2012 Share Napisano 29 Październik 2012 Witam ponownie :P Mam pytanie : Zainstalowałem poprawnie GoZ i potrafie ładnie exportowac do zbrusha z maxa, lecz gdy w zbrushu zrobie jakas edycje siatki (zageszczenie ,polypaint itp) wypalam ladnie uv, texture, normal i displacement i gdy exportuje do maxa to wyskakuje mi milion errorow spowodowanych tym, że brush domyslnie chyba robi mape mental ray, a ja używam vraya (bo kiedyś ktoś mi odradził nauki mentala) i nie wiem jak sobie z tym poradzić, aby pozyskac teksture i moje szczegóły z zbrusha :c prosze o pomoc jesli ktoś potrafi mi odpowiedziec na to pytanie, bo jak się domyslam , nie jestem pierwszy, który się z tym spotyka Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prace09 Napisano 30 Październik 2012 Autor Share Napisano 30 Październik 2012 poranna próba odtworzenia tych map w vray materialu http://images41.fotosik.pl/1816/b1e9e9d4d32dc9a2.jpg wszystko nawet ok , widac te rzezbione elementy w brushu i mape lecz jakas dziwna siatka pokazuje sie na objekcie ;/ wie ktoś dlaczego ?? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się