Napisano 29 Październik 201212 l Witam ponownie :P Mam pytanie : Zainstalowałem poprawnie GoZ i potrafie ładnie exportowac do zbrusha z maxa, lecz gdy w zbrushu zrobie jakas edycje siatki (zageszczenie ,polypaint itp) wypalam ladnie uv, texture, normal i displacement i gdy exportuje do maxa to wyskakuje mi milion errorow spowodowanych tym, że brush domyslnie chyba robi mape mental ray, a ja używam vraya (bo kiedyś ktoś mi odradził nauki mentala) i nie wiem jak sobie z tym poradzić, aby pozyskac teksture i moje szczegóły z zbrusha :c prosze o pomoc jesli ktoś potrafi mi odpowiedziec na to pytanie, bo jak się domyslam , nie jestem pierwszy, który się z tym spotyka Pozdrawiam
Napisano 30 Październik 201212 l Autor poranna próba odtworzenia tych map w vray materialu http://images41.fotosik.pl/1816/b1e9e9d4d32dc9a2.jpg wszystko nawet ok , widac te rzezbione elementy w brushu i mape lecz jakas dziwna siatka pokazuje sie na objekcie ;/ wie ktoś dlaczego ?? :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto