Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na masce gallardo pod logo jest delikatne wgłębienie. Można to zrobić na kilka sposobów. Pierwszy, chyba najbardziej sensowny to wykonać displacement map. Tylko jak ? Drugi zmienić w miejscu logo geometrię, tak jakby odcisnąć w masce kształt logo. Jak ?

forumed.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

displ - zaznacz te pare face'ow gdzie ma byc to logo i zrob proste mapowanie (na reszte maski mozesz pozniej przypisac inny shader bez displ, albo cala uvke gdzies upchac w naroznik czy cos UVki calej maski :D) Narysuj po prostu na szarym tle (polowa czarnego/polowa bialego) i szara tarcze w photoshopie i w jej srodku troszke mniejsza czarna, Na szara, te wieksza daj efekt cienia wewnetrznego, zeby rozmylo sie przejscie -zaglebienie tak uzyskasz. Chyba nic nie namieszalem :P . Plik zapisz w 16 bitach. Zbluruj lekko brzegi. 256x256 na taki znaczek powinno starczyc. Niech jeszcze ktos potwierdzi, bo ja displ prawie nie uzywam.

Napisano

nooo troche zamieszalem z tym cieniem :) ale obczaisz sobie.. zrob jak mowi Xizor.. zawsze bedziesz mogl z tego wymodelowanego wglebienia wypalic displ :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności