tetunio Napisano 8 Listopad 2012 Napisano 8 Listopad 2012 Na masce gallardo pod logo jest delikatne wgłębienie. Można to zrobić na kilka sposobów. Pierwszy, chyba najbardziej sensowny to wykonać displacement map. Tylko jak ? Drugi zmienić w miejscu logo geometrię, tak jakby odcisnąć w masce kształt logo. Jak ?
Orangegraphics Napisano 8 Listopad 2012 Napisano 8 Listopad 2012 mnie się wydaje że najlepiej wrzucić wyższego sudbiva samej masce, skonwerotwać do edit poly i na gęstszej siatce po prostu wyciąć to wgłębienie
ptaszek Napisano 8 Listopad 2012 Napisano 8 Listopad 2012 displ - zaznacz te pare face'ow gdzie ma byc to logo i zrob proste mapowanie (na reszte maski mozesz pozniej przypisac inny shader bez displ, albo cala uvke gdzies upchac w naroznik czy cos UVki calej maski :D) Narysuj po prostu na szarym tle (polowa czarnego/polowa bialego) i szara tarcze w photoshopie i w jej srodku troszke mniejsza czarna, Na szara, te wieksza daj efekt cienia wewnetrznego, zeby rozmylo sie przejscie -zaglebienie tak uzyskasz. Chyba nic nie namieszalem :P . Plik zapisz w 16 bitach. Zbluruj lekko brzegi. 256x256 na taki znaczek powinno starczyc. Niech jeszcze ktos potwierdzi, bo ja displ prawie nie uzywam.
ptaszek Napisano 8 Listopad 2012 Napisano 8 Listopad 2012 nooo troche zamieszalem z tym cieniem :) ale obczaisz sobie.. zrob jak mowi Xizor.. zawsze bedziesz mogl z tego wymodelowanego wglebienia wypalic displ :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się