Napisano 8 Listopad 201212 l Na masce gallardo pod logo jest delikatne wgłębienie. Można to zrobić na kilka sposobów. Pierwszy, chyba najbardziej sensowny to wykonać displacement map. Tylko jak ? Drugi zmienić w miejscu logo geometrię, tak jakby odcisnąć w masce kształt logo. Jak ?
Napisano 8 Listopad 201212 l mnie się wydaje że najlepiej wrzucić wyższego sudbiva samej masce, skonwerotwać do edit poly i na gęstszej siatce po prostu wyciąć to wgłębienie
Napisano 8 Listopad 201212 l displ - zaznacz te pare face'ow gdzie ma byc to logo i zrob proste mapowanie (na reszte maski mozesz pozniej przypisac inny shader bez displ, albo cala uvke gdzies upchac w naroznik czy cos UVki calej maski :D) Narysuj po prostu na szarym tle (polowa czarnego/polowa bialego) i szara tarcze w photoshopie i w jej srodku troszke mniejsza czarna, Na szara, te wieksza daj efekt cienia wewnetrznego, zeby rozmylo sie przejscie -zaglebienie tak uzyskasz. Chyba nic nie namieszalem :P . Plik zapisz w 16 bitach. Zbluruj lekko brzegi. 256x256 na taki znaczek powinno starczyc. Niech jeszcze ktos potwierdzi, bo ja displ prawie nie uzywam.
Napisano 8 Listopad 201212 l nooo troche zamieszalem z tym cieniem :) ale obczaisz sobie.. zrob jak mowi Xizor.. zawsze bedziesz mogl z tego wymodelowanego wglebienia wypalic displ :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto