Napisano 10 Listopad 201212 l Witam, mam takie pytanie, czy jest taka możliwość w Mudboxie, by sculptować we wszystkich kierunkach równocześnie? Dokładniej mam na myśli radial symetry ze Zbrusha Jest tu na filmiku, czy taka opcja w Mudboxie w ogóle istnieje? Próbowałem bawić się ustawieniami w Mudboxie ale do tej pory nie znalazłem czegoś podobnego ;/ Z góry dzięki za odpowiedź.
Napisano 15 Listopad 201212 l Autor A tak przy okazji, żeby nie zakładać drugiego tematu, może wie ktoś czemu na modelu zrobiły mi się takie dziwne cienie? (na teksturę nie patrzcie, bo sprawdzałem na UVce czy mi się dobrze seamy pokrywają). Edytowane 8 Kwiecień 201311 l przez Rastapastor
Napisano 15 Listopad 201212 l Te cienie wyglądają na źle ułożone poligony, zobacz jak wygląda siatka i którędy idą przekątne. Optymalna siatka pod sculpt to taka z jak naj równiejszych czworoboków. Z tą symetrią jak ci zależy, może spróbuj Blendera. Nie jest na pewno tak wyspecjalizowany w sculpcie jak Zbrush, ale radial symmetry jest. [ATTACH=CONFIG]88145[/ATTACH]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto