Rastapastor Napisano 10 Listopad 2012 Share Napisano 10 Listopad 2012 Witam, mam takie pytanie, czy jest taka możliwość w Mudboxie, by sculptować we wszystkich kierunkach równocześnie? Dokładniej mam na myśli radial symetry ze Zbrusha Jest tu na filmiku, czy taka opcja w Mudboxie w ogóle istnieje? Próbowałem bawić się ustawieniami w Mudboxie ale do tej pory nie znalazłem czegoś podobnego ;/ Z góry dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
von_wargus Napisano 14 Listopad 2012 Share Napisano 14 Listopad 2012 baaardzo wątpię. Wygląda zbyt finezyjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rastapastor Napisano 15 Listopad 2012 Autor Share Napisano 15 Listopad 2012 (edytowane) A tak przy okazji, żeby nie zakładać drugiego tematu, może wie ktoś czemu na modelu zrobiły mi się takie dziwne cienie? (na teksturę nie patrzcie, bo sprawdzałem na UVce czy mi się dobrze seamy pokrywają). Edytowane 8 Kwiecień 2013 przez Rastapastor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 15 Listopad 2012 Share Napisano 15 Listopad 2012 Te cienie wyglądają na źle ułożone poligony, zobacz jak wygląda siatka i którędy idą przekątne. Optymalna siatka pod sculpt to taka z jak naj równiejszych czworoboków. Z tą symetrią jak ci zależy, może spróbuj Blendera. Nie jest na pewno tak wyspecjalizowany w sculpcie jak Zbrush, ale radial symmetry jest. [ATTACH=CONFIG]88145[/ATTACH] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się