Napisano 24 Listopad 201212 l Cześć, Jestem no.. laikiem w modelowaniu w 3ds max no i mam problem z konwertowaniem. Skonwertowałem model - jest ok, ale rzecz polega na tym, że model mam w odbiciu lustrzanym. Zrobiłem odbicie w maxie i skonwertowałem - to samo.. przed: http://www.abload.de/img/ad7foyd.png po: http://www.abload.de/img/sdryox8.png Zrobiłem Reset Xform tak jak mi jedna osoba radziła i oto co się z modelem stało: http://www.abload.de/img/asdciiwe.png Czy wie ktoś może jak temu zaradzić albo cokolwiek ?
Napisano 24 Listopad 201212 l Zasadniczo to nic się nie zmieniło. To światło działa w taki sposób. Byś musiał je oddalić i kombinować z ustawieniami
Napisano 24 Listopad 201212 l Chyba nie zrozumiałeś mojego postu. Nie chodzi mi o wygląd tekstury tylko o model, jest w odbiciu lustrzanym.
Napisano 24 Listopad 201212 l Aaa... nie do końca zrozumiałem ;) Dopiero teraz zauważyłem a zobacz czy softy nie mają innej orientacji osi. Tzn z tego co pamiętam maya albo houdini mają w odwrotną stronę oś +Z może Twój program ma podobnie poszukaj w opcjach orientacji tego