Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć,

Jestem no.. laikiem w modelowaniu w 3ds max no i mam problem z konwertowaniem.

 

Skonwertowałem model - jest ok, ale rzecz polega na tym, że model mam w odbiciu lustrzanym. Zrobiłem odbicie w maxie i skonwertowałem - to samo..

 

 

przed: http://www.abload.de/img/ad7foyd.png

 

 

po: http://www.abload.de/img/sdryox8.png

 

Zrobiłem Reset Xform tak jak mi jedna osoba radziła i oto co się z modelem stało:

http://www.abload.de/img/asdciiwe.png

 

Czy wie ktoś może jak temu zaradzić albo cokolwiek ?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 866
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zasadniczo to nic się nie zmieniło. To światło działa w taki sposób. Byś musiał je oddalić i kombinować z ustawieniami

Napisano

Chyba nie zrozumiałeś mojego postu. Nie chodzi mi o wygląd tekstury tylko o model, jest w odbiciu lustrzanym.

Napisano

Aaa... nie do końca zrozumiałem ;) Dopiero teraz zauważyłem a zobacz czy softy nie mają innej orientacji osi.

 

Tzn z tego co pamiętam maya albo houdini mają w odwrotną stronę oś +Z może Twój program ma podobnie poszukaj w opcjach orientacji tego

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności