Skocz do zawartości

Problem z UV


Gość hannibalking

Rekomendowane odpowiedzi

Gość hannibalking
Napisano

Witam,

 

jakiś czas zacząłem bawić się z mudboxem. Stworzyłem w nim nowy obiekt - sześcian i zacząłem formować kamień. Zrobiłem szczegółowy kamyczek i potem chciałem ogarnąć low poly. Wzorowałem się na tym tutku:

 

http://www.youtube.com/watch?v=PSy_j0YqhaI

 

Niestety mam problem z UV, bo wywala mi masę małych trójkącików jak oglądam UV w Mudzie.

 

Może powinienem najpierw utworzyć obiekt w Blenderze, zrobić nacięcia (szwy) i eksportować go dalej do Mudboxa?

 

Zależy mi na tym,aby na obiekcie nie było widać tych szwów, dlatego korzystam z Mudboxa, aby tam ładnie pomalować obiekt.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Gość User190
Napisano

Jeśli chcesz wypalić mapę norm lub disp na obiekcie to musisz najpierw rozłożyć na nim UVkę. Jeśli korzystasz z automatic mapping w Mbx, to UV będziesz miał podzieloną na mnóstwo małych fragmentów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności