Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

jakiś czas zacząłem bawić się z mudboxem. Stworzyłem w nim nowy obiekt - sześcian i zacząłem formować kamień. Zrobiłem szczegółowy kamyczek i potem chciałem ogarnąć low poly. Wzorowałem się na tym tutku:

 

http://www.youtube.com/watch?v=PSy_j0YqhaI

 

Niestety mam problem z UV, bo wywala mi masę małych trójkącików jak oglądam UV w Mudzie.

 

Może powinienem najpierw utworzyć obiekt w Blenderze, zrobić nacięcia (szwy) i eksportować go dalej do Mudboxa?

 

Zależy mi na tym,aby na obiekcie nie było widać tych szwów, dlatego korzystam z Mudboxa, aby tam ładnie pomalować obiekt.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 4,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano

Jeśli chcesz wypalić mapę norm lub disp na obiekcie to musisz najpierw rozłożyć na nim UVkę. Jeśli korzystasz z automatic mapping w Mbx, to UV będziesz miał podzieloną na mnóstwo małych fragmentów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności