Gość hannibalking Napisano 30 Listopad 2012 Napisano 30 Listopad 2012 Witam, jakiś czas zacząłem bawić się z mudboxem. Stworzyłem w nim nowy obiekt - sześcian i zacząłem formować kamień. Zrobiłem szczegółowy kamyczek i potem chciałem ogarnąć low poly. Wzorowałem się na tym tutku: http://www.youtube.com/watch?v=PSy_j0YqhaI Niestety mam problem z UV, bo wywala mi masę małych trójkącików jak oglądam UV w Mudzie. Może powinienem najpierw utworzyć obiekt w Blenderze, zrobić nacięcia (szwy) i eksportować go dalej do Mudboxa? Zależy mi na tym,aby na obiekcie nie było widać tych szwów, dlatego korzystam z Mudboxa, aby tam ładnie pomalować obiekt.
Gość User190 Napisano 11 Luty 2013 Napisano 11 Luty 2013 Jeśli chcesz wypalić mapę norm lub disp na obiekcie to musisz najpierw rozłożyć na nim UVkę. Jeśli korzystasz z automatic mapping w Mbx, to UV będziesz miał podzieloną na mnóstwo małych fragmentów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się