Napisano 30 Listopad 201212 l Witam, jakiś czas zacząłem bawić się z mudboxem. Stworzyłem w nim nowy obiekt - sześcian i zacząłem formować kamień. Zrobiłem szczegółowy kamyczek i potem chciałem ogarnąć low poly. Wzorowałem się na tym tutku: http://www.youtube.com/watch?v=PSy_j0YqhaI Niestety mam problem z UV, bo wywala mi masę małych trójkącików jak oglądam UV w Mudzie. Może powinienem najpierw utworzyć obiekt w Blenderze, zrobić nacięcia (szwy) i eksportować go dalej do Mudboxa? Zależy mi na tym,aby na obiekcie nie było widać tych szwów, dlatego korzystam z Mudboxa, aby tam ładnie pomalować obiekt.
Napisano 11 Luty 201312 l Jeśli chcesz wypalić mapę norm lub disp na obiekcie to musisz najpierw rozłożyć na nim UVkę. Jeśli korzystasz z automatic mapping w Mbx, to UV będziesz miał podzieloną na mnóstwo małych fragmentów.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto